poniedziałek, 1 czerwca 2015

PUR: Nika raz jeszcze

W ramach Programu Utylizacji Resztek (PUR), w ciągu kilku tygodni od stycznia do kwietnia, zrobiłam 7 czapeczek Nika. Ponieważ wykorzystałam na nie resztki różnych włóczek, czapki wyszły więc w różnych rozmiarach.


Nosiłam sobie w torebce robótkę, i kiedy tylko przyszło mi gdzieś czekać (np. podczas zajęć Krzysia z dżudo lub karate), szydełko szło w ruch.


Na zdjęciach jest tylko sześć czapek, bo jedna powędrowała w świat zanim została uwieczniona ku potomności. Wkrótce po niej, i inne powędrowały chronić i zdobić głowy mniejszych i większych dziewczynek.


Emilia wybrała sobie różową - jakżeby inaczej! To zdecydowanie jej ulubiony kolor. Trochę jest za duża, może więc posłuży nieco dłużej i nie będę musiała robić za kilka miesięcy kolejnej.


Darmowy schemat czapeczki Nika dostępny tutaj link.

Już kiedyś robiłam takie czapeczki - tutaj wpis ze zdjęciami.

Brak komentarzy: