czwartek, 28 lipca 2011

Niewielki pojemnik na spinacze

Jakiś czas temu wypatrzyłam na blogu Aneladgam świetny pomsł na wykorzystanie rolki, na której nawinięta była szeroka taśma klejąca, taka, której się używa zamykając pudła i poczki pocztowe. W ruch poszły pędzle, farba, nożyczki, papier, klej, i niepotrzebna już nikomu rolka, zyskała nowe życie:




Spód podkleiłam kartonem, bo każdy pojemnik musi mieć dno. W pojemniczku zamieszkały spinacze. A na blogu Magdy można znaleźć jeszcze wiele świetnych pomysłów na wykonanie pięknych drobiazgów przydatnych w każdym domu.

3 komentarze:

Aneladgam pisze...

Jaka jestem szczęśliwa, że mój pomysł się przydał! Piękne te niebieskości, biel koronki, wyszło ślicznie!

Ataner pisze...

Tak sobie mysle, ze jestem jakby nie z tej ziemi;
nie mam ani centymetra koronki
nie mam kartonu do podklejenia
jezeli byl klej w domu to juz dawno wysechl
nie mam farby
ale
mam nozyczki i chyba sobie leb odetne:)))

Motylek pisze...

Magda - oj przydał się - jak widać!

Ataner - a wiesz, że ja też nie mam koronki w domu? To co widać to wycięte takim specjalnym urządzeniem z papieru do drukarki... A karton, którego użyłam to było jakieś pudełko, chyba opakowanie po soczkach dla Hultajstwa.

Motylek