czwartek, 11 maja 2023

Wiosna w Golden Gardens



Dość regularnie wracamy do parku Golden Gardens. Lubimy te stawy z kaczkami, żółwiami, ptactwem, żerowiskami bobrów, a nawet z pieskami i wędkarzami. Jak mój bardzo zajęty nastoletni syn ma inne pilne zajęcia (zawody lub turnieje), zabieram Emilię i jej koleżankę, Kennedy. Nasz ostatni wypad właśnie w tym składzie udał się bardzo, mimo że złapał nas deszcz i to dwa razy. 

Za pierwszym razem przeczekaliśmy w zielonym szałasie, pod naturalnym sklepieniem z liści. Dziewczyny miały niesamowitą radochę, bawiąc się w tym "domku". A hitem okazał się prysznic — wystarczyło potrząsnąć nieco gałęziami. 

Po piętnastu minutach przestało padać, więc wyciągnęłam dziewczyny z krzaków na hasło, że widzę kolejne pieski. Nie skłamałam, akurat pojawiły się na horyzoncie. Dobrze, bo bez takiej przynęty siedziałybyśmy w tych krzakach do wieczora. Nie miałam przy sobie żadnej książki, a z takich zabaw w domek wyrosłam już kilka dekad temu. 

Piesków łasych na głaskanie było sporo, jeden nawet postanowił opuścić swojego właściciela i udać się z nami, ale ją (bo to była roczna suczka) odprowadziłam do właściciela. 




Jak tylko wyszło słońce, z wody wychodziły na kłody drewna żółwie i wygrzewały się, wystawiając główki do słońca. Towarzystwa dotrzymywały im kaczki. Ale największą niespodzianką okazały się gęsi z przychówkiem.


Słodkie maleństwa! Ochom i achom nie było końca. 




Złapał ns sdeszcz ponownie i akurat tym razem nie było się gdzie schować. Do zielonego domku było mniej więcej tak daleko, jak do samochodu, więc wybrałam tę drugą opcję (choć dziewczyny namawiały na powrót w krzaki). Zmokłyśmy, ale nie do suchej nitki. Po powrocie do domu dziewczyny nawet nie przebrały się (ja tak) - zgłodniały na spacerze, więc natychmiast zabrały się za robienie precli. Nawet niezłe im wyszły.


3 komentarze:

splocik pisze...

Super wypad, mimo deszczu. :)
Piękne widoki. :)
A ja nie zmokłam podążając Waszym śladem. :)))
Pozdrawiam ciepło.

Renata pisze...

Ależ tam macie pięknie- filmy obejrzałam z dużą ciekawością:)
pozdrawiam serdecznie

BEATA-BECIA pisze...

Piękne widoki ,a wiosna wszędzie jest piękna bo to ....Wiosna 🙂