niedziela, 14 maja 2023

Dzień Matki

Dzisiaj obchodzimy w USA Dzień Matki. W tym roku Emilia wzięła sprawy w swoje prawie jedenastoletnie ręce i dzięki temu dostałam najwspanialszy prezent, jaki sobie mogłam wymarzyć. 

Skrajność do drugie imię mojej córki. Potrafi mnie czasem tak wkurzyć, że . . . no . .. . może nie będę kończyć . . . ale jak nikt inny wie też, co sprawi mi przyjemność. Ponieważ zna też dość dobrze swojego brata, po prostu wyznaczyła mu dzień i godzinę, kiedy to razem pojechali po prezent dla mamy. 

Emilia zarządziła co, Krzysiek gdzie. Od obojga dostałam po donicy z kwiatami do zawieszenia. Tę od Emilii powiesiłam przed domem, tak, że widzę ją przez okno kuchenne, tę od Krzyśka, za domem, w ulubionym miejscu popołudniowego letniego odpoczynku. 







Jak już zawiesiłam obie doniczki, zasiedliśmy do podwieczorku z okazji Dnia Matki: tiramisu, lody, i truskawki. Do lodów chciała się podłączyć Kicia, truskawki i tiramisu nie zainteresowały jej.




6 komentarzy:

Trikada pisze...

Fajne dzieciaki, bo mają fajną mamę.

Urszula97 pisze...

Piekne prezenty od dzieciaków,też takie lubię.pozdrawiam.

BEATA-BECIA pisze...

Super prezent a najważniejsze że córka chciała i pamiętała o Mamie 🙂

Boguslawa Matusiak pisze...

Ależ wspaniałe prezenty!!! Wspaniałe Dzieciaki bo wspaniała Mama :)

splocik pisze...

Młodzież spisała się na medal - świetne prezenty. :)
Wspaniały to pewnie był dzień. :)
Pozdrawiam ciepło.

Antonina pisze...

Super prezenty. Córka miała znakomity pomysł, a realizacja wspaniała - kwiaty pięknie wyglądają i będą przypominały przyjemność, jaką sprawiły dzieci.