poniedziałek, 12 marca 2012

Urodziny Motylka

Niektórzy wiedzą, inni właśnie mają okazję dowiedzieć się, że w miniony czwartek miałam urodziny - skończyłam 39 lat.
Z samego rana moi panowie zaskoczyli mnie życzeniami i kwiatami:




oraz prezentami - takimi, jakie motylki uwielbiają:




Pierwiosnki, od Smyka, posadziłam w donicach, które stoją na schodach wejściowych. Jeszcze nie podjęłam decyzji gdzie posadzić prezent od męża.




Pogoda tego dnia była przepiękna - słoneczna i ciepła, tak, że można było chodzić w samym sweterku.

A tutaj pozostałe prezenty:




Książki "Niebieskie migdały" Katarzyny Zyskowskiej-Ignaciak, "Ptasiek" i "Al" Williama Whartona przyszły dzień przed urodzinami.  Za "Niebieskie migdały"wzięłam się natychmiast i doczytałam do ostatniej strony zarywając noc, ale co tam! Bardzo mi trzeba było takiej pogodnej lektury.

Jeśli chodzi o "Tatianę i Aleksandra" oraz "Ogród letni" to prezent, który zrobiłam sobie sama. Są to dalsze części "Jeźdźca miedzianego" i bardzo chciałam je mieć po polsku (są w bibliotece po angielsku), więc zamówiłam je - przyszły trzy dni przed urodzinami. Ponieważ limit zarwanych nocy chwilowo wyczerpałam, więc tę lekturę muszę nieco odłożyć w czasie.

Nie wiem w jakie konszachty z pocztą (polską bądź amerykańską) weszła Splocik, dość, że jej prezent dotarł dokładnie w dniu urodzin - dokładniejsze zdjęcie kompletu podkładek można obejrzeć tutaj.




Po pracy wstąpiłam po tort-sernik do mojej ulubionej cukierni. Tort zniknął dość szybko spałaszowany przez solenizantkę i lokalne koleżanki.

A na koniec jeszcze stokrotki od koleżanki - też już posadzone.




Za pamięć i wszystkie życzenia przysłane pocztą tradycyjną i elektroniczną - serdecznie dziękuję!

9 komentarzy:

Leptir pisze...

Motylku przyjmij od Leptira najserdeczniejsze życzenia...wszystkiego najlepszego... spełnienia marzeń i samych słonecznych dni....
a prezenty wspaniałe....

hrabina pisze...

Serdeczne życzenia urodzinowe!!! Żeby zdrówko dopisywało Ci teraz i później, żeby to najmłodsze, które nosisz pod sercem nie dawało Ci w kość podczas ciąży:) oraz żeby lekko i szczęśliwie się urodziło. Poza tym życze miłej lektury, pomysłów na dziergadełka i pięknego ogrodu!

Anka

AsicaN pisze...

Wszystkiego Najlepszego ;))

Bernadetta ( becia-b ) pisze...

Wszystkiego naj , naj....najlepszego.

urszula97 pisze...

Motylku,wszystkiego najlepszego,zdrowia,pogody ducha,samych słonecznych dni,spełnienia marzen.Trochę późno ale szczerze,

Motylek pisze...

Dziękuję za wszystkie życzenia!

Motylek

Antonina pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. szczęścia i zadowolenia w każdym dniu.

Ulcia pisze...

spóźnione, ale z całego serca życzę wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze!

splocik pisze...

Kwiaty i wszystkie prezenty są super :)
Cieszę się, że mój prezencik podoba się i dobrze służy :)
Kartkę dodałam do notki :))
Jeszcze raz - wszystkiego superowego :)))
Pozdrawiam ciepło.