poniedziałek, 19 marca 2012

Jak złapać Leprikona

W związku z sobotnim dniem świętego Patryka, zeszły tydzień większość dzieci spędzała czas na projektach artystycznych związanych tematycznie z nadchodzącym świętem.

Smyk wykonał między innymi pułapkę, w którą chciał złapać Leprikona.




Leprikon to zamieszkujący Irlandię rodzaj skrzata - tutaj można sobie więcej poczytać (po polsku) na jego temat.

Pułapka została najpierw ustawiona w domu a ja musiałam całe piątkowe popołudnie skradać się i cicho się zachowywać, żeby Leprikona nie wystraszyć. Niestety,  nie pomogło to i skrzat się nie złapał - ku wielkiemu rozczarowaniu Hultajstwa.

W sobotni poranek, pułapka została ustawiona na zewnątrz. Na szczęście sobotnie atrakcje zepchnęły ze sceny Leprikona i fakt, że do tej pory się nie złapał przestał zaprzątać myśli Smyka.

2 komentarze:

☞ Agata 📚 Bookstagram pisze...

Oj, znów mi się mój ulubiony film przypomniał - "Tęcza Finiana":)

Motylek pisze...

Agata - filmu nie widziałam...

Motylek