wtorek, 27 marca 2012

Sweterek dla Kruszynki

Powstał pierwszy sweterek dla Kruszynki:




Rozmiar: newborn, czyli dla noworodka. Sweterek jest maciupeńki, akurat na te pierwsze dni. Że za długo nie będzie używany? Nie szkodzi. Bardzo nie podobało mi się, kiedy opuszczaliśmy ze Smykiem szpital, że "topił się" nawet w najmniejszych ubrankach. Gubiły się gdzieś te malutkie rączki, miałam problem ze znalezieniem go w tych fałdach dzianiny, z odpowiednim ułożeniem w foteliku, z zapięciem pasów. Podejrzewam że teraz, za drugim podejściem, wprawa zrobi swoje, ale i tak maleńki sweterek zrobiłam.




Zużyłam na niego niecałe 50 gram włóczki Schoeller Esslinger Fortissima Cotton Colori (50g/209 m), robiąc na drutach 2 mm. Skład włóczki to 75% bawełna, 25% nylon. Sweterek robiłam od góry, bezszwowo - jak się okaże, że dobrze utrafiłam z wymiarami to zamieszczę opis wykonania.

7 komentarzy:

Urszula97 pisze...

słodziaczek,nie wygląda na taki maulusi,druty nr 2,dłubaniny było sporo.

persjanka pisze...

ale malenstwo...ale sliczny....pozdrawiam ania

Antonina pisze...

Pierwszy sweterek śliczniusi. Czekam na następne.

☞ Agata 📚 Bookstagram pisze...

Jaki śliczny!

Motylek pisze...

Urszula - dzięki! Dłubaniny było sporo, ale cienka włóczka na cienkich drutach zawsze daje rewelecajny efekt.

Persjanka - Dziękuję!

Antonina - Dziękuję. Ciąg dalszy z pewnością nastąpi!

Agata - Dzięki!

Motylek

Anonimowy pisze...

Witam,
mojemu bratu urodził się wcześniak i nie mają go w co ubrać. Czy ja mogę prosić wzór wykonania sweterka, albo chociaż sprawdzone wymiary, bo dla takiego maleństwa co ma 45 cm jeszcze nie robiłam. Pozdrawiam i dziękuję. Gosia

Motylek pisze...

Gosiu - gratulacje dla brata, bratowej i cioci! Niestety nie mam pod ręką żadnego gotowego opisu w formie elektronicznej, a moja Mała ma wprawdzie już 9 miesieęcy, ale nie daje mi za dużo wolnego przed komputerem.

Motylek