czwartek, 25 września 2014

Skarpety Nr 14

Skoro zrobiłam skarpety dla brata, nie mogłam nie zrobić skarpet dla bratowej! No i zrobiłam, takie:


Są bardzo podobne do tych, właśnie dlatego, że tamte podobały się mojej bratowej. Niestety tamtego melanżu już nie miałam, ale i ta kombinacja kolorystyczna spotkała się z ciepłym przyjęciem nowej właścicielki. Trochę się bałam czy rozmiar będzie odpowiedni. Zrobiłam takie jak dla siebie i okazało się, że mamy prawie taki sam rozmiar stopy.


Dane dotyczące włóczki i drutów:
  • Włóczka: 
  1. Kolorowy melanż: Regia Flusi das Socken-Monster, 75% wełna, 25% poliamid, 210 m /50 gram - zużycie: 24 gr = 100 m
  2. Czarna: Deborah Norville Serenity Sock, 50% wełna, 25% wiskoza z bambusa, 25% nylon, 210 m /50 gram - zużycie: 38 gr = 160 m
  • Druty: 2  mm z żyłką x 2

1 komentarz:

Anka pisze...

Świetne,takie kolorowe i na pewno cieplutkie:)