sobota, 6 września 2014

Skarpety Nr 13

Nie byłabym sobą, gdybym nie przygotowała dla brata, bratowej i bratanicy, prezentów wykonanych własnoręcznie, wydzierganych na drutach, bądź zrobionych na szydełku. Przygotowałam je sobie zawczasu, ale nie chwaliłam się nimi na blogu bo miała to być niespodzianka. Teraz już mogę je prezentować.

Jako pierwsze, na przełomie marca i kwietnia, powstały skarpety dla brata. 
Nie pamiętałam dokładnie jaki rozmiar stopy ma brat, tylko tyle, że duży, więc robiłam na czuja - okazało się, że z dobrym wynikiem.


Już kiedyś robiłam skarpety z tej włóczki, dokładnie w tym samym kolorze - dla siebie (do obejrzenia tutaj). Włóczka Regia Softy Color jest szalenie miękka i miła w dotyku. Motki na moje skarpety, zrobione kilka lat temu, oraz na te robione dla brata, dostałam od Uli z Zamotane.


Jest to trzynasta para skarpetek wydzierganych przeze mnie. 

Dane dotyczące włóczki i drutów:
  • Druty: 2.75 mm


Skarpety na zdjęciach pozują na moich stopach, ale po wręczeniu skarpet bratu okazało się, że utrafiłam z rozmiarem. Niech się dobrze noszą i grzeją stopy!

Brak komentarzy: