sobota, 13 sierpnia 2022

Mingus Park w Coos Bay


Kiedy w folderze informacyjnym odnośnie zawodów Big Kahuna w Coos Bay przeczytałam, że odbywają się na basenie Mingus Park Pool, od razu wiedziałam co to za miejsce. Wiedziałam też jak ładne to miejsce, zwłaszcza ogrody japońskie Choshi. Byliśmy tam przecież cztery lata temu przed meczem. Relację z tamtego pobytu można sobie obejrzeć tutaj, a dzisiaj kilka zdjęć z mojego piątkowego spaceru wokół sadzawki i po ogrodach. Trasa krótka, taka pętla jak na mapce poniżej to niecały kilometr, obeszłam więc sobie wszystko kilka razy. Na mapce widać też lokalizację basenu – zaznaczyłam też miejsce, gdzie rozbiliśmy namiot.



Nie tylko mi podobało się w parku. Wieczorami nastoletni zawodnicy integrowali się ochoczo nad sadzawką (a także na placu zabaw). Czasami snuło się za nimi młodsze rodzeństwo, ale jedynie do zachodu słońca. 








Brak komentarzy: