wtorek, 19 maja 2020

Erte

W listopadzie ubiegłego roku testowałam wzór mitenek Erte mojej ulubionej projektantki Agaty Mackiewicz. Wzór został opublikowany tutaj: KLIK a ja pokazywałam moje mitenki tutaj: KLIK.


Ponieważ zostało mi trochę włóczki, postanowiłam zrobić jeszcze jedną parę mitenek, tym razem nieco krótszych.


Wyszły całkiem niezłe, niestety już dawno wywędrowały do innego domu i zimą grzały dłonie koleżanki.


Koleżanka ma nietypowe rozmiarowo łapki i krótkie paluszki i zazwyczaj ma problemy z kupieniem rękawiczek - te dla dorosłych mają palce o kilka centymetrów za długie, te dla dzieci są za ciasne.


A mitenki Erte leżą jak ulał. Sama się zdziwiłam, że tak bez przymierzania a utrafiłam w rozmiar. (Do zdjęć mitenki pozowały na moich dłoniach.)



Dziergałam na drutach 2.5 mm, z włóczki Moscow Chic (50% wełna,  50% nylon/poliamid, 200 m/50 gr) z Troitsk Yarn. Zużyłam na nie 32 gramy włóczki.

Brak komentarzy: