poniedziałek, 9 maja 2016

Kocham mamę ... tak bardzo!

W przedszkolu, z pomocą pani, dzieci przygotowały laurki dla mam z okazji Dnia Matki, święta, które obchodzone było w USA wczoraj, 8 maja.


Rolę kwiatów w wazonie z napisem "Kocham mamę bo...", pełniły wycięte z kolorowego papieru małe rączki, a na każdej z nich pani wypisała za co dziecko kocha swoją mamę. Dzieci same wymyślały odpowiedzi na pytanie "Za co kochasz mamę?"

Emilia kocha mamę ponieważ:
  • bawimy się razem w ogródku
  • kupuje mi kurczaka McNuggets (w McDonald's)
  • maluje ze mną
  • zabiera mnie do parku - bawimy się razem
  • pomaga mi sprzątać 

Okazuje się, że aby zaskarbić sobie miłość dziecka, wystarczy zabrać je raz na jakiś czas do McDonaldsa...

Krzyś też przygotował dla mamy laurkę w szkole - też z wykorzystaniem wyciętych z papieru łapek.


Dwie dłonie zostały połączone paskiem papieru poskładanym w harmonijkę, po rozłożeniu której ukazywał się napis:


Razem dawało to efekt: Kocham Cię... TAK BARDZO!

I jak zapewniło mnie dziecko, to "tak bardzo" powinno się rozkładać na całą szerokość jego dziesięcioletnich ramion, ale nie było tak długiego kawałka papieru.

Na drugiej dłoni - standardowe życzenia:


Krzyś zaskoczył mnie dodatkowo podczas zakupów, kupując pierwszy raz w życiu dla mnie prezent. Najpierw wysłuchałam burzy mózgów obojga dzieci na temat "Co by mama chciała dostać na Dzień Matki?" Niektóre propozycje były dość zabawne, ale na szczęście potem Krzyś zapytał co bym chciała, więc sobie wybrałam okulary przeciwsłoneczne - coś, czego będę używała niemal codziennie, i za każdym razem kiedy je będę wkładała, pomyślę o Krzysiu.

1 komentarz:

Urszula97 pisze...

ślicznie dzieciaki się spisały,