środa, 16 września 2015

10 lat blogowania Splocika

Tak jak Autorce blogu Splecione nitki i słowa, tak i mi trudno uwierzyć, ze Splocik bloguje już 10 lat!
Ale to fakt niezaprzeczalny. Tutaj (KLIK) wpis jubileuszowy a w nim, słodki poczęstunek i konkurs.

10 lat blogu splocika 

Zaglądam do Splocika od lat - ilu? Nie wiem, wielu. Wielokrotnie korzystałam z rad i wskazówek zamieszczonych na blogu, kilka razy dane mi było dostąpić zaszczytu otrzymania od Splocika upominku wygranego/wylosowanego w grach blogowych. Większość z tych upominków - niesamowicie starannie wykonanych, a dodane do nich przydasie, zawsze dobrane do upodobań obdarowanej osoby.

O prywatnej stronie znajomości, która się z czasem nawiązała poza blogami i kwitnie (mimo złośliwości rzeczy martwych, a konkretnie firm telekomunikacyjnych, które z uporem godnym lepszej sprawy odmawiają mi możliwości dodzwonienie się do Splocika) pisać nie będę - niech pozostanie stroną prywatną.

Piękny jubileusz Splociku - G R A T U L U J ę!

Życzę Tobie, sobie i wszystkim odwiedzającym twoje oba blogi 
kolejnych lat z Tobą. 

2 komentarze:

splocik pisze...

Dziękuję :)
Jest mi bardzo miło. :)
Pozdrawiam ciepło.

Motylek pisze...

Splociku - proszę bardzo!
Motylek