niedziela, 18 listopada 2012

Siedmiolatek na poligonie

Moja Przylepka skończyła wczoraj siedem lat.
W tym roku nie było hucznej imprezy a jedynie dwóch najlepszych kolegów przyszło się pobawić z Krzysiem u nas w domu - Kaleb i Patryk. Patryk przyszedł z rodzicami i siostrą, bo to nasi dobrzy znajomi.
W południe była natomiast u nas ciocia Krysia, od której Hultajstwo dostało miecz świetlny, który nie tylko zmienia kolory, ale jeszcze wydaje dźwięki dokładnie takie jak w Gwiezdnych Wojnach.

Tort był, a jakże! Najpierw miał być z Kung Fu Panda, potem ze Spidermanem, a skończyło się na poligonie z czołgiem, który zamienia się w robota.


Małym gościom aż się oczy zaświeciły z zachwytu na widok tortu!

Nakupiłam małych fantów i zorganizowałam chłopcom kilka zabaw. Najbardziej spodobało im się łowienie prezentów - zarzucali wędkę za zasłonę, a tam Weronika (siostra Patryka) przyczepiała im do haczyka "ryby." Łowili i łowili i dość im nie było. Ale dobrze też bawili się rzucając miękkimi piłeczkami do celu (otworu w kartonie), spacerując po pokoju z piłeczką na łyżce, tańcząc wokół krzesełek czekając aż ustanie muzyka a nawet dekorując zakładki. Podczas tej ostatniej czynności zrobiłam chłopakom gofry, a potem był tort, prezenty i na koniec chłopcy bawili się zabawkami - zdumiewająco ładnie i zgodnie się bawili.

Od Patryka Krzyś dostał szlafrok. Przyznaję, że to na moją prośbę koleżanka go uszyła bo nigdzie nie mogłam znaleźć szlafroku frote a bardzo nam się przyda na basenie. Szlafrok jest żółty, jak Sponge Bob, a po wyjściu gości Krzyś go przywdział, złapał miecz świetlny i oświadczył, że jest Lukiem Skywalkerem.


Nawet spał w tym szlafroku!

Jeden z prezentów przywędrował z daleka, pocztą. W adres wkomponowane były naklejki - czerwone serduszka. Krzyś spojrzał na nie i orzekł:

- Serduszka! To znaczy, że mnie kochają!

Słodkie, prawda?

7 komentarzy:

persjanka pisze...

faktycznie slodkie...faktycznie znaczy,ze kochaja...ale są tez niewidzialne serduszka i wtedy tez kochaja...i prezenty sliczne daja....rosnie ci synek...pozdrawiam ania

AsicaN pisze...

Wszystkiego Najlepszego ;)

Ela pisze...

Wow! Rewelacyjny tort! I najlepsze życzenia dla siedmiolatka - oby zawsze był taki szczęśliwy i wiedział, że ktoś go kocha:)

Dośka pisze...

Motylasta , czyli ja Krzysia poznałam jak miał około 3 lat ..jejuniu jejuniu i Te jego wspaniałe pomysły .

Proszę jaki wielki facet

Ewa pisze...

Wszystkiego dobrego - wspaniały tort a szlafrok rewelacyjny prezent :) ewa

Motylek pisze...

Dziękuję w imieniu synka za wszystkie życzenia!

Dosiu - oj czas LECIIIII

Motylek

splocik pisze...

Spóźnione buziaki i życzenia które spełniają marzenia - zdrówka, słodyczy i radości :)