piątek, 20 kwietnia 2012

Tulipany

4 komentarze:

Antonina pisze...

O! Jakie piękne!

Leptir pisze...

Motylku piękne... u mnie jeszcze nie kwitną???
jak ma się Dzidzia?
pozdrawiam

Urszula97 pisze...

Teraz są kwiaty przeurocze,człowiek jest ich bardzo spragniony,u mnie też tulipany zakwitły ale żonkilki-miniaturki,żonkilki wielokwiatowe i hiacynty wymarzły,została tylko hiacynta kępkowa (taka z drobnych małych cebul,nie wiem jak to opisać),wymarzły róże,2 na razie tylko odbijają ale od korzenia,więc jest prawdopodobieństwo,ze mogą to już być dzikie róże,szkoda mi tych kwiatów.

Motylek pisze...

Antonina - prawda?

Leptir - Niebawem zakwitną i u Ciebie. U mnie wiosna przychodzi dość wcześnie. A dzidzia ma się dobrze.

Urszula - Niestety marcowy śnieg u mnie też poczynił spustoszenia - kwiaty śliwy zeschły, nie zawiązały się owoce, śliwek nie będzie...

Motylek