wtorek, 14 marca 2023

Coś niewielkiego

Wybrałam się niedawno z prezentem do znajomej oczekującej dziecka. Udało mi się dotrzeć na dzień przed porodem. Spotykamy się dość sporadycznie, ale z dawnych lat zapamiętałam, że Kris uwielbia wszystko, co zrobione na drutach i szydełku. Dlatego zrobiłam dla jej córeczki kocyk (TEN), sweterek (jeszcze go nie pokazywałam), i już w zasadzie czasu mi zabrakło na więcej — udało mi się zrobić jedną myjkę do ciała, ale na szczęście miałam zachomikowaną czapeczkę, którą dołożyłam do torebki z prezentem. Wszystkie te rzeczy bardzo spodobały się Kris a podczas naszego spotkania pokazała mi pantofelki, które 9 lat temu zrobiłam dla jej starszej córeczki. Kris nie pozbyła się żadnej z wykonanych przeze mnie dla jej dzieci rzeczy. Wiem też od mamy Kris, że Kris nadal używa myjki, które dla niej zrobiłam kilka lat temu. Tak mnie tym ujęła, że postanowiłam zrobić jeszcze kilka myjek dla Maluszka.



Bawełny wystarczyło mi na trzy. Wraz z tą pierwszą, która już jest u Kris, zgłaszam je do marcowej odsłony zabawy u Splocika "Rękodzieło i przysłowia albo...."

Nie można każdego dnia robić coś wielkiego, ale zawsze można zrobić coś dobrego.

5 komentarzy:

Renata pisze...

Nic wielkiego? myślę że Kris jest innego zdania;) śliczny kocyk:) pozdrawiam serdecznie

Urszula97 pisze...

Przesliczny prezencik, myjki są kapitalne.Pozdrawiam.

Antonina pisze...

Myjki są urocze. Ceni się osoby, które są zadowolone z otrzymanego rękodzieła. Sprawia to obdarowującemu wielką przyjemność. Mam nową sąsiadkę, która dostaje ode mnie różne drobiazgi przeze mnie wykonane i to,że ceni je sobie sprawia mi ogromną radość.

splocik pisze...

Każdy drobiazg, gdy jest doceniony i sprawia radość obdarowanemu, to i darującego cieszy.
Śliczne i bardzo użyteczne myjki, a wykonanie ich wpisuje się bardzo dobrze w przysłowie. :)
Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
Pozdrawiam ciepło.

Motylek pisze...

🌷 Renata - Też mam taką nadzieję!
🌷 Urszula - Dziękuję!
🌷 Antonina - Tak, jak ktoś docenia to aż się chce dla takiej osoby poświęcić czas i coś wydziergać.
🌷 Splocik - Cieszę się, że nadeszła dobra pora na zabawę u Splocika! Jeśli prezent nie jest doceniany, po co marnować czas na jego tworzenie?

Motylek