sobota, 25 marca 2023

Link Party: Sweterek dla niemowlaka

Dawno nie robiłam ubranek dla maluszków, ale jak się nadarzyła okazja, skorzystałam i zrobiłam sweterek w rozmiarze na niemowlaka. Dla córeczki Kris, tej samej, dla której zrobiłam kocyk i myjki. 

Sweterek zrobiłam w lutym i nawet zrobiłam zdjęcia, ale jakoś nie złożyło się do dzisiaj, żeby się pochwalić. 

Sweterek jest prościutki z bukli w kolorze kości słoniowej. Zeszło na niego bardzo niewiele włóczki, ok. 50 gram, ale dokładnie ile nie wiem, bo nie zwarzyłam. 



Jako modelka wystąpiła lalka Emilii. Lalka ma rozmiar niemowlaka — wiem, bo kupiłyśmy ubranka dla niej w sklepie z używanymi rzeczami, w rozmiarze od 0 do 3 miesięcy.



Sweterek zgłaszam do Link Party u Reni.



Kolejne maleństwo w drodze w kręgu znajomych więc kolejny powód, żeby coś stosownego  wrzucić na druty-szydełko. Płeć jeszcze nieznana.

8 komentarzy:

Renata pisze...

oj, podziwiam:) Ja nie lubię robić takich małych rzeczy i zawsze się przy nich bardziej zmęczę niż przy czymś większym;)Śliczny sweterek wyszedł :) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

Urszula97 pisze...

Piekny sweterek, lalka jak żywa.Pozdrawiam serdecznie.

Antonina pisze...

Słodki sweterek dla maluszka. Moje wnuczki wyrosły i już trudno by mi było robić takie miniaturowe rozmiary - dlatego bardzo Cię podziwiam.

splocik pisze...

Śliczny sweterek. :)
Fajnie i szybko robi się takie małe ubranka. :)
Pozdrawiam ciepło.

Boguslawa Matusiak pisze...

Prześliczny sweterek!!! Pozdrawiam :)

Motylek pisze...

🧶 Renata - Ostatnio mam czas jedynie na takie drobiazgi. Ale lubię je robić. Cieszę się, że nadarzyła się okazja.
🧶 Urszula - No właśnie ta lalka taka ma być - taka imitacja prawdziwego niemowlaka. Moim zdaniem ta lalka jest paskudna, ale Emilii się podoba.
🧶 Antonina - Zostawiłam sobie kilka maleńkich ciuszków po moich dzieciach na wzór bo tep bym już nie pamiętała. Pod tym sweterkiem lalka ma założone wdzianko Emilkowe.
🧶 Splocik - Tak, szybko i milusieńko!
🧶 - Bogusława - Cieszę się, że się podoba!

Pozdrawiam!
Motylek,
🦋

Barbara H pisze...

Śliczny sweterek.

Motylek pisze...

Barbara - dziękuję!
Motylek