czwartek, 16 lutego 2023

Kocyk, który miałam zgłosić do dwóch zabaw w styczniu

Kocyk dla misia, który zrobiłam dla Emilii pod choinkę, spodobał się jej koleżance, a że w połowie stycznia miała urodziny, zrobiłam dla niej taki sam kocyk tylko z innej włóczki, nieco grubszej, więc wyszedł trochę większy. 

Kocyk wyprałam, wyprasowałam, żeby lepiej było widać wzór, zrobiłam zdjęcie, zapakowałam. Akuratnie nadał mi się na styczniowy wpis w ramach zabawy Anagramy i Rękodzieło u Reni — kolor biały a z rozsypanki literowej wyłuskałam Czas na Czary — zamek bajkowy, czyli z pewnością albo zaczarowany, albo jakaś wróżka, czarodziejka, czarodziej, czy czarnoksiężnik (a może i czarownica) na nim bywa lub mieszka na stałe. 

Kocyk miałam także zgłosić do styczniowej odsłony zabawy u Splocika Rękodzieło i Przysłowia albo ..., bo każdy zamek ma bramę a włóczka na kocyk kupiona była na wyprzedaży, z której dochód przeznaczony był na cele dobroczynne.

Kiedy chciałam poczynić wpis na blog, nie mogłam doszukać się zdjęcia. 
Nie było go ani na telefonie, ani na komputerze, ani w chmurze. Czyżby mi się przywidziało, że zrobiłam zdjęcie? Emilia była przy tym a obu naraz raczej nam się nie przywidziało. Kocyk był już u Kennedy, więc machnęłam ręką, trudno. 

Kilka dni temu była u nas Kennedy. Ponieważ nocowała, przyniosła ze sobą całą torbę różności w tym lalkę zawiniętą w kocyk. Tak, TEN kocyk, Fairy-Tale Blanket:


Fairy-Tale Blanket z publikacji "Knits for Dolls" Nicky Epstein

Na szybko zrobiłam zdjęcia choć widać, że kocyk jest użytkowany — biały kolor szalenie niepraktyczny na akcesoria dla lalek. Na zdjęciu chyba tego nie widać, ale, dla tej lalki kocyk jest nieco za mały. Lalka ma wymiary niemowlaka, Kennedy dostała ją pod choinkę. Chyba będę musiała zrobić jeszcze jeden kocyk dla Kennedy, większy, dla nowej lalki. Podoba mi się ten pomysł!

Dopisek, następnego dnia, 17 lutego
Organizatorki obu zabaw zachęciły mnie do zgłoszenia kocyka, co niniejszym czynię:

Brama dobroczynności trudno się otwiera i trudno zamyka.


  • a także do lutowej odsłony zabawy Anagramy i Rękodzieło u Reni — kolor biały (Renia zwróciła mi uwagę, że w styczniu był kolor czarny a w lutym jest biały) Jeszcze powinnam podać wyrazy z rozsypanki, ale przyznam się, że dzisiaj już nie dam rady. Uzupełnię jak najszybciej.

9 komentarzy:

Renata pisze...

Wstaw banerek i wrzuć żabie, bo biały to ja mam w tym miesiącu;)
ale wyszedł świetnie i najważniejsze, ze sie spodobał i jest użytkowany :)
Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie;)

Urszula97 pisze...

Uroczy kocyk i radość dla dziewczynki ,pozdrawiam.

splocik pisze...

Śliczny kocyk. :)
U mnie dozwolone są poślizgi, bo nie ma żabki.
Zatem wstaw banerek, zgłoś kocyk pod wpisem ze styczniowym zadaniem, a ja dodam go do galerii. :)
Pozdrawiam ciepło.

splocik pisze...

Cieszę się, że masz ochotę pobawić się u mnie. :)
Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
Pozdrawiam ciepło.

Barbara H pisze...

Śliczny kocyk dla dziewczynki.

Motylek pisze...

🧶 Renata, Splocik - Dziękuję za wyrozumiałość! Kocyk zgłoszony do obu zabaw, wpis zaktualizowany.
🧶 Urszula, Barbara - Cieszę się, że kocyk się Wam podoba i dziękuję za odwiedziny.


Motylek 🦋

violka pisze...

Piękny ten kocyk. No, i obdarowanej się spodobał, a to najważniejsze i najmilsze :)

The Primitive Moon pisze...

Marzy mi sie taki kocyk, pled ale ciągle brak czasu...

Motylek pisze...

🧶 Violka - Dziękuję. Tak, kiedy obdarowana ucieszona, to i obdarowująca się cieszy!
🧶 The Primitive Moon - No tak, z czasem krucho, wiem jak to jest bo u mnie tak samo.

Motylek 🦋