sobota, 21 stycznia 2023

Zeszłoroczny kocyk w paski


Kocyk skończyłam w październiku ubiegłego roku, ale zeszło mi do dzisiaj ze zrobieniem zdjęcia i prezentacją. 

Lubię mieć zachomikowane kilka kocyków, bo co jakiś czas wśród znajomych pojawia się niemowlak i wtedy mam jak znalazł. Uprzednio wydziergane kocyki wywędrowały w świat — dobry powód, by coś wrzucić na druty. Choć muszę przyznać, że tym razem miałam ochotę na kocyk robiony na szydełku, ale nie mogłam zdecydować się na żaden wzór — wszystkie mi się podobały — i w końcu kocyk zrobiłam na drutach. 

Miałam 3 motki włóczki ciemnoniebieskiej i jeden szarej. Kiedy skończył się pierwszy motek niebieskiej, zaczęłam paski, na przemian szare i niebieskie, a po części pasiastej, użyłam trzeci motek włóczki niebieskiej. Pionowe paski to wynik oczek prawych po obu stronach robótki. Kiedyś zrobiłam dla syna kamizelkę tym splotem, lata temu, ale zdjęcie się zachowało.



7 komentarzy:

Renata pisze...

Podziwiam Cię za te kocyki, dla mnie to zbyt długotrwałe i nudne zajęcie;) ale ten wyszedł pięknie i zapewne sprawi wiele radości:) pozdrawiam

Urszula97 pisze...

Kocyki uwielbiam szczególnie resztkowe.

Trikada pisze...

Ja też już kilka zrobiłam. Taka przyjemna robótka. Podoba mi się.

splocik pisze...

Takie kocyki, to wspaniały upominek dla maluszków. :)
Jakie wymiary ma kocyk?
Pozdrawiam ciepło.

The Primitive Moon pisze...

A mój kocyk leży i błaga o litość 🙄

Agata pisze...

Przepiękny jest, superowe kolory !

Motylek pisze...

❄ Renata - Takie kocyki świetnie się dzieją (prawie, że same!) podczas słuchania audiobuków. Polecam!
❅ Urszula - Resztkowe też bardzo lubię. Coś mi nawet chodzi po głowie w tej kwestii.
❆ Trikada - Prawda, że przyjemna?
❄Splocik - Kocyk ma tak na oko (👁😜) 80 na 100 cm. Jak w końcu zmierzę to uzupełnię wpis.
❅ The Primitive Moon - To może spróbuj ze słuchaniem książki? A może kocyki to nie twoja bajka?
❆ Agata - Cieszę się, że się podoba. Kolory bardziej prawdziwe na pierwszym zdjęCiu.

🦋Motylek🦋