niedziela, 15 stycznia 2023

Link Party: kartki urodzinowe

Co roku kupuję kalendarz z obrazami artystów malujących ustami lub stopami. Kiedyś takie kalendarze kupowałam w Polsce, teraz tutaj, w USA. 
Kiedy rok się kończy, zawsze żal mi ten kalendarz tak po prostu wyrzucić do pojemnika z makulaturą. Wczoraj postanowiłam, że wykorzystam reprodukcje do ozdobienia kartek urodzinowych. Niech jeszcze nacieszą czyjeś oczy zanim odejdą w zapomnienie.

Dobrze mi się pracowało, słuchając audiobuka, więc kartek powstało kilka, a na koniec jeszcze jedna, z obrazkiem z innego kalendarza. Kartki są dość prostej konstrukcji, niezbyt wyszukane i nie mogą się równać z cudeńkami prezentowanych na innych blogach, ale praca nad nimi sprawiła mi sporo przyjemności. 





Recenzentami wszystkich moich prac są moje dzieci. Syn dopytywał się, czy to aby na pewno kartki domowej produkcji, Emilia zaskoczyła mnie, wskazując kartki, które podobają się jej najbardziej:




Nie po raz pierwszy zaskoczyła mnie moja córka. Bardzo się różnimy pod wieloma względami – zdumiewa mnie to raz za razem. Więcej podobieństw, jeśli chodzi o charakter i upodobania jest między mną i synem.

Wracając do kartek, zgłaszam je do właśnie ogłoszonej zabawy na blogu Reni Link Party 12 prac:


15 komentarzy:

Barbara H pisze...

Piękne kartki zrobiłaś. Fajny sposób, aby nadać obrazom z kalendarza nowe życie. Pozdrawiam

Renata pisze...

Fantastyczne kartki, ale najfajniejsze jest to, ze to recyklingowe kartki i uznanie dzieciaków!
Bardzo dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

Urszula97 pisze...

Piekne kartki, też kiedyś kupowałam od tych artystów ale ostatnio jakoś zniknęły.Pozdrawiam.

splocik pisze...

Śliczne kartki i świetny sposób na wykorzystanie reprodukcji prac artystów. :)
Mam też takie kalendarze i przemknęło mi przez myśl by je podobnie wykorzystać, więc pomysł Twój na pewno kiedyś wykorzystam. :)
Pozdrawiam ciepło.

Małgosia X pisze...

Bardzo ładne kartki, najbardziej podoba mi się ta z sikorkami.
Pozdrawiam.

Robótki Tereski pisze...

Piękne kartki wszystkie.Pomysłowy sposób na wykorzystanie grafik.
Serdecznie pozdrawiam.

Mięta pisze...

Śliczne te karteczki recyklingowe :) Każda ciekawa. Mnie podoba się najbardziej z różami i z kutrem.
Dzieci potrafią zawsze czymś zaskoczyć,przeważnie różnymi wyborami ;)
Pozdrawiam serdecznie :)

Antonina pisze...

Kartki wyszły bardzo udane, są ładne w swej prostocie i takie bardzo mi się podobają. Pozdrawiam.

Motylek pisze...

💕💖Bardzo dziękuję za przemile komentarze - mile zaskoczyła mnie ich ilość i sam fakt, że kartki, takie najzwyklejsze, jednak Wam się spodobały. 💖💕
🦋 Motylek

Elunia pisze...

Bardzo fajne kartki stworzyłaś i dobrze, że grafiki ze starego kalendarza dostały nowe życie i pójdą w świat. Też kiedyś miałam te kalendarze, teraz gdzieś zniknęły, a szkoda.
Pozdrawiam serdecznie :)

Adhd EWki pisze...

Bardzo fajne kartki w swojej prostocie. Super wykorzystane stare kartki. Pozdrawiam

Renia pisze...

Faktycznie, szkoda było wyrzucać te reprodukcje. Świetny pomysł na ich wykorzystanie i ujmujące w prostocie wykonanie! Pozdrawiam :)))

Agata pisze...

Jak kiedyś miałam.takie kalendarze to też je przerabiałam na karteczki, faktycznie żal wyrzucić.... śliczne Twoje karteluszki, obdarowani zapewne się uciesza !

Motylek pisze...

🦋 Dziękuję za kolejne odwiedziny i komentarze, i BARDZO mnie cieszy, że i pomysł i wykonanie (mam nadzieję) podobają się. Dwie kartki już powędrowały w świat!
Moylek

a-lenka pisze...

Wspaniały pomysł na wykorzystanie pięknych grafik! Kartki idealne na każdą okazję!
Pozdrawiam Alina