sobota, 10 grudnia 2022

C&K 2022: Ubranka i kocyk dla misia

Zadanie grudniowe – prezenty.


Emilia jest pod ogromnym wpływem obecnej najlepszej koleżanki, która bawi się lalkami. Emilia, która nigdy nie lubiła lalek, zaczęła bawić się lalkami pod wpływem koleżanki, ale sypia nadal z ukochanym misiem. Jakiś czas temu zażyczyła sobie ubranek dla lalek. Zamiast kupować, postanowiłam coś zrobić na drutach. Wypożyczyłam kilka książek z biblioteki, poprosiłam Emilię, żeby zaznaczyła, co jej się podoba. Ponieważ jedyna lalka, jaką Emilia posiada, ma jednak trochę ubranek, postanowiłam zrobić coś dla misia. Najpierw powstał sweterek, potem galotki do kompletu. 


Książki dostarczyły inspiracji, ale jak przyszło co do czego, kombinowałam sama. Jedynie kocyk zrobiłam dokładnie według opisu Fairy-Tale Blanket z publikacji "Knits for Dolls" Nicky Epstein.


Przyznam, że ubranka dla lalek-misia to nie moja bajka, więc na razie tyle wystarczy, choć Emilia wybrała o wiele wiele więcej. Może za jakiś czas.

Kocyk, sweterek, i spodenki dla misia zapakowane czekają na Boże Narodzenie pod choinką. 



Zgłaszam je do zabawy u Reni C&K.



8 komentarzy:

Urszula97 pisze...

No to misio dostanie ładny prezencik.Pozdrawiam.

Renata pisze...

Nigdy nie wiemy co naszym dzieciom tak do końca się spodoba- zmieniają się jak kameleony;) ale za to misio będzie miał super ubranko:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

Jula pisze...

Może jeszcze czapeczkę i będzie całość.😘☃️💋

Trikada pisze...

Miś w ubranku wygląda uroczo. Fajnie to wyszło.

splocik pisze...

Fantastyczny kocyk i rewelacyjne ubranko. :)
Miś i jego pańcia będą zachwyceni. :)
Pozdrawiam ciepło.

Motylek pisze...

Urszula - Mam nadzieję, że misio się ucieszy . . . ☺

Renata - Tak, te nasze dzieci to małe enigmy. Dlatego zabrałam oboje do sklepu i kazałam sobie wybrać prezenty. Przynajmniej wiem, że na pewno się z nich ucieszą!

Jula - A nie, czapeczki dla misia już nie będzie. Ale właśnie się dowiedziałam, że pewna znajoma oczekuje córeczki (niespodzianka po czterdziestce) to może będzie czapeczka dla dzidziusia.

Trikada - Dziękuję! Mi też się podoba, a czy spodoba się Emilii - okaże się już za tydzień.

Splocik - Dzięki! Mam nadzieję, że misio i pańcia będą zadowoleni!💕

Pozdrawiam!
Motylek

violka pisze...

Śliczności wydziergałaś. Myślę, że dziewczynka będzie bardzo zadowolona :)

Motylek pisze...

violka - Dziękuję! Dziewczynka była zadowolona! Co bardzo mnie uradowało.
Motylek