niedziela, 25 września 2022

Biała Rhiannon

Biały sweterek do letnich sukienek potrzebny mi był już od dawna. 
Kiedy zrobiony z bawełniano lnianej nitki ażurek ze starości i od wielokrotnego prania rozleciał się, potrzeba stała się paląca. 

Ponieważ jakoś nic szczególnego nie wpadało mi w oko, postawiłam na wzór sprawdzony, a do tego bardzo ładny, czyli Rhiannon Agaty "Amanity" Mackiewicz. To nic, że mam już Rhiannon w kolorze różowym! Sweterek sprawdza się fantastycznie i w zasadzie mogłabym go mieć w każdym kolorze, ponieważ świetnie się nosi. W białym przedłużyłam nieco rękawy – zamiast długości 3/4, zrobiłam takie za nadgarstek.





Sweterek zaczęłam robić jeszcze w lutym, a skończyłam w maju, czyli przed latem, ale bardzo długo nie udawało się zrobić ładnych zdjęć. A to nie wzięłam pod uwagę, że bluzka z falbaniastymi rękawkami wybrzusza dzianinę, i sweterek nie prezentuje się ładnie na zdjęciu, a to po sesji dopatrywałam się innych niedociągnięć garderoby. Po ostatnim podejściu stwierdziłam, że trudno, zdjęcia są, jakie są, i coś z nich muszę wybrać – stanęło na podejściu czerwcowym w Arboretum (poniżej) i sierpniowym – przed domem (powyżej). 





A potem jeszcze ponad miesiąc zbierałam się do zredagowania wpisu. Zmobilizował mnie powrót letnich temperatur.
  • wzór Rhiannon Agaty "Amanity" Mackiewicz
  • włóczka Yonkey Monkey Bamboo Cotton, 70% wiskoza z bambusa, 30% bawełna, 210 m w 50-gramowym motku (ok. 265 gram)
  • druty 2.5 i 3 mm
A teraz rozglądam się za jakimś wzorem na sweterek typu bolerko, czyli kończącego się w talii.

5 komentarzy:

Renata pisze...

I ślicznie Ci wyszedł, a jak jest jeszcze sprawdzony wzór, który dobrze się nosi to zadowolenie gwarantowane:) Pozdrawiam serdecznie

Urszula97 pisze...

Sweter jest bardzo piekny, masz rękę do swetrów i nie tylko Pozdrawiam.

Trikada pisze...

Świetny, super wykonanie. Bardzo mi się spodobał dlatego będzie czekał w mojej kolejce.

splocik pisze...

Super jest w białym kolorze, ale ten fason faktycznie świetnie może wyglądać w każdym kolorze. :)
A skoro lubisz ten fason, to pewnie pojawi się przynajmniej w jeszcze jednym kolorze, :)
Pozdrawiam ciepło.

Motylek pisze...

Renata, Urszula, Trikada, Splocik - Dziękuję! 😊💙

Trikada - Mam nadzieję, że w tej kolejce nie będzie czekał zbyt długo! 😁

Splocik - Kto wie, kto wie? Przecież przydałby mi się jeszcze taki sweterek czerwony i czarny... 💖😇

Motylek