wtorek, 19 stycznia 2021

Stonesinger Cowl

Kilka dni temu, Kristin Dale opublikowała swój najnowszy wzór, Stonesinger Cowl. Piszę o tym, ponieważ miałam przyjemność testować ten wzór - był to mój ostatni udzierg ubiegłego roku. W sylwestrowy wieczór zamknęłam ostatnie oczka.


Wzór komina jest bardzo dobrze rozpisany, i choć trzeba uważać przeplatając oczka w te piękne warkocze, to jednak warto się pomęczyć bo efekt końcowy po prostu zachwyca.


W opisie mamy kilka wersji do wyboru - różne kombinacje długości i szerokości - ja zdecydowałam się na najwęższy, bo lubię mieć ciepło wokół szyi, oraz na najkrótszy, bo miałam tylko jeden motek włóczki.


Włóczkę Berroco Solids and Heathers w kolorze Ivory kupiłam trzy lata temu na czapkę Move on up! Amanity, dzierganą w ramach testu. Wówczas przesyłka gdzieś się zawieruszyła, dotarła już po zakończeniu testu i na tamtą czapkę na szybko kupowałam inną włóczkę w pobliskim markecie. 


A motek czekał na swój czas. W końcu postanowiłam wydziergać z niego komin i zaczęłam się rozglądać za wzorem pasującym do tej włóczki ale niezbyt przewiewnym. I jak się tak rozglądałam, to w końcu natknęłam się na test Kristin i szybciutko się zapisałam bo jej wzór to dokładnie to czego szukałam. Inne projekty Kristin Dale można sobie obejrzeć na jej stronie, Lakebound Knits.

  • włóczka: Berroco Solids and Heathers 50% akryl-50% nylon, 192 m-100 gr, zużycie 90 gram czyli 173 metry
  • druty 4 mm
  • wzór: Stonesinger Cowl by Kristin Dale

4 komentarze:

splocik pisze...

Jedno słowo - SUPER!
Do twarzy Ci w biało niebieskim. :)
Pozdrawiam ciepło.

hrabina pisze...

Bardzo ładny wzór. Na pewno trzeba trochę uważać, nie da sie tego dziergać tak "obok", ale warto. Śliczny otulacz:)

Jula pisze...

Ja "choruje " na taki biały golf , znaczy się swetr z golfem biały koniecznie. Ciepły pod palio , kurtkę zimą . Koniecznie w warkocze . Może nie aż takie trudne . Kiedyś sobie dziergalam na drutach chyba wrócę i zrobię sobie ten swetr golf. Po mamie mam druty i zdolności manualne i książeczkę z wzorami . Chyba dam radę. Nie we im jeszcze jak rękawy zrobi w dołączenie . ..
Może na wiosen zacznę , to na jesień zimę będę kolejna miała . Jeżeli uda mi się udziergac to pokaże. Twój komin fantastyczny jest motywacją dla mojego swetra- golfa. 👍💋❄

Motylek pisze...

Cieszę się, że i Wam się podoba!
Motylek