niedziela, 28 stycznia 2018

Test czapki "Move on up!"

Zgłosiłam się na ochotnika do przetestowania opisu nowej czapki Amanity.
Zazwyczaj nie deklaruję udziału w tego typu przedsięwzięciach ponieważ mam świadomość swoich ograniczeń czasowych i z góry wiem, że nie zdążę w wyznaczonym terminie, ale że czapki robi się szybko, a do tego po drodze mieliśmy długi weekend, stwierdziłam, że w tym wypadku dam radę.

Przejrzałam zawartość szuflady z szalikami, szalami i chustami, spojrzałam do szafy z kurtkami i wyszło mi, że najbardziej będzie mi pasowała czapka w kolorze kremowym. Zamówiłam szybciutko przez internet bo oczywiście wśród wielu kilogramów posiadanych włóczek, odpowiedniej nie było.

A potem czekałam, najpierw cierpliwie, potem niecierpliwie, śledząc trasę jaką pokonywał ten jeden moteczek ze sklepu do mnie. Utknął jakieś 150 km ode mnie, mimo, że warunki pogodowe były nader sprzyjające wszelkim środkom transportu: temperatura na plusie i w dzień i w nocy, lekki deszcz ale bez żadnych powodzi, podtopień czy osuwisk błota, żadnych trzęsień ziemi, wybuchów wulkanów ani tsunami.

Zrozpaczona, skontaktowałam się ze sklepem, ale właśnie zaczął się długi weekend, świętowany także prze pocztę, i wiedziałam, że o ile nie zrobię czapki z innej włóczki, nie zdążę na czas.

W supermarkecie złapałam motek w kolorze indygo - najbardziej możliwy wśród wyboru dość ograniczonego. Efekt, mimo materiału mocno zastępczego, miło mnie zaskoczył. Coś ta włóczka i ten kolor w sobie ma, bo czapka wszystkim bardzo się podoba. (Zdjęcia poniżej nie oddają rzeczywistego koloru, ale nawet na stronie Red Heart kolor jest przekłamany. W rzeczywistości jest taki bardziej soczysty.)

Niestety pogoda do robienia zdjęć była piękna właśnie wtedy, kiedy ja czekałam na zamówioną włóczkę. Kiedy zaczęłam dziergać, słońce skryło się za chmurami na grubo ponad tydzień, więc zdjęcia są takie sobie.
W roli fotografa wystąpił syn. Potem zamieniliśmy się rolami i to on pozował a ja robiłam zdjęcia. Oto kilka z nich:






Garść informacji:
  • włóczka w kolorze"teal": Soft Solids & Heathers (Red Heart), 100% akryl; 234 m/141 gram; zużycie: 66 gram (110 metrów);
  • druty: 3.25 mm, 3.5 mm i 4  mm;
  • wzór: Move on up! by Amanita (Agata Mackiewicz)

3 komentarze:

Dendrobium pisze...

Piękny wzór i kolor włóczki. Bardzo mi się podoba ta czapka
Pozdrawiam

Motylek pisze...

Dendroboium - dziękuję!

Motylek

Pomaranczowe pisze...

ładne zdjęcia :)