niedziela, 1 marca 2020

Erte

Jeszcze w listopadzie wzięłam udział w teście wzoru mojej ulubionej projektantki Agaty Mackiewicz - mitenek o nazwie Erte.
 

Wzór piękny, misterny, dopracowany w szczegółach, inspirowany Art Deco.



Z chwaleniem się przyszło nieco poczekać, bo dopiero kilka dni temu wzór został opublikowany tutaj: KLIK.


Agacie-Amanicie gratuluję kolejnego pięknego wzoru, ciesząc się, że dane mi było go przetestować.


Dziergałam na drutach 2.5 mm, z włóczki Moscow Chic (50% wełna-50% nylon/poliamid, 200 m/50 gr) z Troitsk Yarn, która została mi po zrobieniu Lorelei (wzoru tej samej projektantki), a zużyłam na nie 54 gr, czyli nieco ponad jeden motek.


2 komentarze:

Urszula97 pisze...

Są prześliczne
Brawo.Gratuluję

splocik pisze...

Super mitenki :)
Śliczny wzór :)
Jesteś dobrą testerką :)
A moje druty leżą... :(
Pozdrawiam ciepło.