sobota, 13 kwietnia 2019

Występy pierwszaków "Na farmie"

Wiosna to też czas programów muzycznych w lokalnych szkołach.
Koncert orkiestry, w której gra Krzysiek miał miejsce miesiąc temu, ale nie dysponowałam sprzętem nagrywającym, a w nawale innych spraw jakoś mi umknęło, więc choć dzisiaj o tym wspomnę.

W minionym tygodniu występowały pierwszaki (Emilia) a z nimi, dzieci z zerówki.

Motywem przewodnim tegorocznego popisu wokalnego była farma.
W ramach zajęć plastycznych, dzieci przygotowały te wszystkie kaczki, świnki i inne zwierzaki widoczne na filmach poniżej (przypięte do kurtyny.)

Różne piosenki przeplatane były kolejnymi zwrotkami "Old McDonald Had a Farm."



Emilii, i chyba nie tylko, najbardziej podobały się "Kaczuszki"



I bardzo się zdziwiła, że mama też ten utwór zna.

Występ dziecięcia uwieczniłam smartfonem - ugięłam się pod presją nastoletniej latorośli i w końcu wymieniłam starą komórkę na smartfona. Nie jest to najdroższy czy najbardziej szpanerski model, ale nagrywa filmy, ma GPS, a korzystając z niego w miejscach publicznych, nie przynoszę już wstydu memu nastoletniemu synowi. 😉

2 komentarze:

splocik pisze...

Pięknie, wszystko pięknie :)
Trzeba nadążać za techniką i dziećmi.
Pozdrawiam ciepło.

Urszula97 pisze...

Brawo za występy,posłuchałam.Piosenkę o farmerze uczyłam się w szkole średniej,wtedy zaczynało się uczyć j.angielskiego.