sobota, 24 czerwca 2017

Kartka dla Miny

Mina (Wilhelmina), o miesiąc starsza koleżanka Emilii z przedszkola, skończyła 5 lat w połowie maja. Z tej okazji jej rodzice zaprosili wszystkie dzieci z grupy do wspólnej zabawy w parku.

Prezent zamówiłam przez internet, ale zupełnie zapomniałam o kartce, a w USA bez kartki ani rusz. Nieważne, że osobiście wręczasz prezent - kartka musi być musowo!

Nie pozostało mi nic innego jak kartkę zrobić.

Tym razem postawiłam na recykling kartki, którą dostałam kilka lat temu ja, bo mi się ta sówka za bardzo podobała, żeby kartkę ot tak wyrzucić. (A tak prawdę powiedziawszy to rzadko kiedy wyrzucam jakiekolwiek otrzymane kartki.)


Życzenia na odwrocie wypisała Emilia osobiście, częściowo przepisując tekst, który ja jej napisałam, częściowo pisząc z pamięci, a niektóre wyrazy jej przeliterowałam.


Emilia nie omieszkała kartki upiększyć naklejkami. Podobny los spotkał kopertę, na której pozostało bardzo niewiele białej, niezaklejonej przestrzeni. Ale kartka spodobała się ogromnie, zwłaszcza mamie Miny, co sprawiło mi sporą przyjemność.

4 komentarze:

Wladek pisze...

Emilia mała artystka, ma talent :) Pozdrowienia i wszystkiego co najlepsze.

Motylek pisze...

Władek - dziękuję!

Motylek

Ulcia pisze...

Brawo dziewczyny! :)

Motylek pisze...

Ulcia - dziękuję!

Motylek