środa, 28 października 2015

Misie

Ponieważ po zrobieniu sweterków dla moich bratanków zostało mi jeszcze trochę włóczki, wykorzystałam tę resztkę na zrobienie misia. A przecież nie może być tak, że jedno dziecko dostanie misia a drugie nie, więc z innej włóczki powstał miś drugi.


Misie powstały według darmowego opisu "Easy-peasy teddy-bear" Raphaeli Blumenbunt (do znalezienia tutaj: KLIK) - niestety opis tylko po angielsku i niemiecku. W oryginale misia robi się w jednym kawałku - tak powstał miś po lewej stronie. Drugi miś, ten po prawej, powstał w dwóch kawałkach ponieważ łatwiej w ten sposób uformować kształtną łapkę.


Oba misie spodobały się mojej Emilce, więc się nimi troszkę pobawiła przed wysłaniem.




Na miejscu okazało się, że Zosi bardziej podoba się miś z czerwoną kokardką, Staś dostał więc tego z różową - ale to nie problem zamienić kokardki.


Dzisiaj sporo zdjęć, ale nie mogłam sobie odmówić przyjemności załączenia ich. Poniżej, Zosia z misiami.





Na koniec jeszcze Emilia w sweterku dla Zosi, z kocykiem dla Stasia i misiami.


Uzupełniłam wcześniejsze wpisy z kocykiem i sweterkami o zdjęcia przesłane przez mamę Stasia i Zosi.

6 komentarzy:

Ulcia pisze...

miśki słodkie i nadspodziewanie duże. Najpiękniejsze i najukochańsze przytulanki. Sweterek i kocyk takie milutkie. Piękne przygotowałaś prezenty, szalenie przytulaśne.
Pozdrawiam cieplutko

hrabina pisze...

Przewspaniałe misie i jestem pewna, że staną się ukochanymi przytulankami :)

Urszula97 pisze...

misie są rewelacyjne, a na takiej farmie i ja chciałbym pohasać, potarzać z Emilką w słomie, super sprawa,dzieci wiedzą i się uczą skąd bierze się jedzenie.

Olka pisze...

Przesłodkie misie! Na pierwszym zdjęciu wydawały się malutkie. Uwielbiam takie prezenty od serca :)

splocik pisze...

Wspaniałe misiaczki :)
Nie wątpię, że będą najmilszymi miśkami ze wszystkich miśków.
Pozdrawiam ciepło.

Anonimowy pisze...

Misie sa uwielbiane zarowno przez Stasia jak i Zoske, kocykiem lubie sie sama otulac jak spimy razem z synkiem a Zoska w sweterku wyglada jak ksiezniczka.Dziekujemy Ciociu!!