środa, 29 sierpnia 2012

Gapa ze mnie

Straszna gapa ze mnie! Zapomniałam o jeszcze jednej rzeczy, którą otrzymała Emilka od Bożenki:


Dobrze, że Splocik, czujna i uważna, zwróciła mi delikatnie uwagę, że jeszcze coś było w przesyłce...


Chusteczka jest jeszcze za duża na głowę Kruszynki, za mała natomiast na głowę Hultajstwa - zapewne dlatego nie załapała się na sesję razem z pozostałymi prezentami. Trzeba było znaleźć odpowiedniego modela.


Pacynka Puchatek w roli modela spisała się jak należy! i Chustka została obfotografowana z każdej możliwej strony.


Oczywiście, jak na złość, wczoraj były kłopoty z internetem i wpis mogłam zrobić dopiero dzisiaj.
Bożenko, jeszcze raz dziękuję!

2 komentarze:

splocik pisze...

Dziękuję za uzupełnieniającą sesję :)
Teraz już Bożenka mi głowy nie urwie :)))
Kruszynka szybko rośnie, to chusteczka za chwilę będzie akuratna :)
Pozdrawiam ciepło.

☞ Agata 📚 Bookstagram pisze...

Śliczne:)