wtorek, 25 stycznia 2022

Zabawa C&K 2022 (Zadanie nr 1)

Zazwyczaj nie biorę udziału w zabawach polegających na wspólnym dzierganiu. Nie wiem, czy zdołam się wywiązać ze zobowiązania w wyznaczonym terminie, a nie lubię zawalać. Ale często śledzę poczynania innych i po cichu kibicuję. 
Tak było w przypadku zabawy Nauka Dziergania i Supłania na blogu Reni. Nawet raz czy dwa razy potajemnie pobawiłam się z innymi, nie deklarując jednak oficjalnie udziału. I w zasadzie nie wiem dlaczego, pod wpływem impulsu, odeszłam od swoich zasad i zdecydowałam się przyłączyć do zabawy. Może dlatego, że styczniowym zadaniem jest czapka robiona na okrągło, czyli coś, co mi bardzo podeszło. A może to za sprawą koca, projektu całorocznego. Tak się składa, że właśnie narzuciłam oczka na koc, co zbiegło się z opublikowaniem postu przez Renię. 

Dwa zbiegi okoliczności dają do myślenia albo właśnie powodują podjęcie decyzji w danej chwili. Zgłosiłam się, zadeklarowałam się, teraz mam tylko nadzieję, że zdołam się ze zobowiązania wywiązać — co miesiąc!

Jak już wspomniałam, styczniowym zadaniem było wykonać czapkę, na drutach bądź szydełkiem, ale na okrągło, czyli bez zszywania. Od kilku tygodni leżał sobie moteczek przygarnięty na jakiejś wyprzedaży, leżał i czekał, aż się przeobrazi w czapkę. Metamorfoza dokonała się w styczniu dzięki drutom 2.5 mm.



Wzorek w kropeczki z oczek lewych wymyśliłam już po rozpoczęciu pracy. 
Na zdjęciach czapkę prezentuje Emilia, ale rozmiarowo czapka jest dobra i na mnie. Ozdobiłam ją pomponikiem, ale nie zrobiłam go sama. To jeden z drobiazgów przyniesionych kiedyś przez Emilię ze szkoły.

Czapkę oficjalnie zgłaszam do zabawy u Reni:


Na zrobienie koca jest cały rok, ale przez pierwsze 10 miesięcy należy prezentować postępy. Dzisiaj mojego koca jest tyle:



6 komentarzy:

Urszula97 pisze...

Czapka pieknie wyszła a ten kocyk to już prawie gotowy czy będziesz z boków dorabiać? Pozdrawiam.

Renata pisze...

Bardzo się cieszę, ze bawisz się z nami:)
Czapa świetna,widać, ze bardzo ciepła:)
Bardzo podobny wzorek mam na jednym sweterku, robiony kilka lat temu, ale do pokazania się już nie nadaje;)
Natomiast kocyk zapowiada się bardzo ciekawie i sama jestem ciekawa jak się będzie powiększał:)
Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

splocik pisze...

Fajnie, że dołączyłaś do zabawy. :)
Czapka jest super, a kocyk zapowiada się ciekawie. :)
Pozdrawiam ciepło.

Motylek pisze...

Urszula - Dziękuję! Ten koc do zdjęcia złożyłam i widać tylko 1/4. Na zdjęciu jest prawie połowa.

Renata - Ja też się cieszę na tę zabawę! Wzorek prosty, ale bardzo uroczy. Myślę, że jeszcze go wykorzystam.

Splocik - Ano fajnie! Dziękuję!

Pozdrawiam!
Motylek

Mięta pisze...

Czapka bardzo ładna :) Pozdrawiam serdecznie :)

Motylek pisze...

Mięta - Dziękuję i witam serdecznie! O ile mnie pamięć nie zawodzi, kiedyś już razem się bawiłyśmy- chyba u Splocika.
Motylek