czwartek, 10 grudnia 2020

Christmas Candy Coasters

Zostało mi trochę czerwonej włóczki po mikołajowych czapkach. Niewiele, ale wystarczyło na dwie podkładki według wzoru z Garnstudio DROPS Christmas Candy Coaster. (Wzór jest darmowy i do tego po polsku.)


Podkładki powstały szybciutko, w jeden wieczór i zostały już na stoliku przy fotelach. 

Kiedy robiłam zdjęcie, przybiegła Kicia sprawdzić co się dzieje. A że nie znalazła kocich łakoci, przeskoczyła na fotel - i tu ją złapałam w świątecznym ujęciu z choinką w tle.


Choinka już stoi, inne dekoracje też na swoim miejscu...

4 komentarze:

Jula pisze...

Pieknie. Jesteś dla mnie inspiracją. Co prawda i inni też. Zwłaszcza ostatnio zaczęłam przeglądać program z serii "tiny hause" i małym kosztem na miarę swoich możliwości ; tych finansowych i manualnych , umowoczesniam swoje małe mieszkanko. Ostatnio świetny pomysł z wykorzystaniem skrzyni.
Miałam taką , która była i jest dla mnie absolutnie potrzebna . Ale była Zawada w mieszkanki. Okazało się ,że można ją super i dodatkowo wykorzystać.
Toteż tak zrobiłam. Zaraz pokaże. Ja jeszcze przed dekoracją świąteczną, U Was tam jakoś wcześniej. Ja w tym roku też powinnam wcześniej, bo bratankowie pokoleń będą mnie odwiedzać z wiadomych przyczyn ( pandemia)przed świętami a chciałabym ,żeby było nastrojowo. Tylko czy zdążę .🎅⛄❄😉💋🌲

Urszula97 pisze...

Już bardzo świątecznie, u mnie jeszcze choinki nie ma.Musze same delikatne głównie szydełkowe ozdoby mieć bo ma 2 pary łapek szkodników, pozdrawiam.

splocik pisze...

Już możesz świętować, pięknie masz i kicia też pomaga, choćby spojrzeniem, mruczeniem...
Podkładek nigdy za wiele, a takie wykorzystanie resztek włóczki to dobry sposób, by nie gromadziły się kłębuszki. :)
Pozdrawiam ciepło.

Motylek pisze...

Jula - tyle miłych słów! DZIęKUJę!!! Ja także sięgam po inspiracje zaglądając to tu to tam. Jasne, że wolałabym móc nająć firmę i zlecić wykonanie prac a potem poszaleć z zakupami nie musząc liczyć się zkosztami, ale na take podejście może sobie pozwolić niewiele osób, niezależnie od kraju zamieszkania. Wbrew pozorom większość ludzkości upiększa swoje miejsca na świecie tak jak my - własnoręcznie. Telewizja pokazuje nierzeczywisty, nierealny świat, i pewnie dlatego przestałam te bajki oglądać.
Lubię dekorować dom na święta. Muszę porobić zdjęcia i je pokazać tutaj. Najlepiej jeszcze przed świętami!

Urszula - moja Kicia lubi wylegiwać się pod choinką, ale bombkami nie jest zainteresowana.

Splocik - Dziękuję! Lubię zagospodarować włóczkę do samego koniuszka - nie lubię kiedy lęgną mi się te resztkowe kłębuszki...

Motylek