sobota, 11 lipca 2020

Serca:łapki lub podkładki

Z resztek bawełny zrobiłam na szydełku kilka ni to podkładek ni to łapek do gorących naczyń w kształcie serca. Skorzystałam z filmu na uTube (KLIK), którego autorka, Donna Wolfe, dość łopatologicznie pokazuje jak serce takie wykonać. Nawet ja załapałam! Na stronie Donny Wolfe naztazia.com można znaleźć sporo darmowych wzorów i filmików instruktażowych.


Serduszka wpadły wi w oko dzięki dwukolorowemu wykończeniu - przy okazji nauczyłam się jak takowe zrobić bo wcześniej nie umiałam.


Fioletowa bawełna została mi po zrobieniu kocyka i stanowi bazę dla łapek. Pozostałe trzy kolory, morski, zielony, i cyklamenowy, też zostały po zrobieniu tego samego kocyka, ale w o wiele mniejszej ilości - akurat na tego wypu wykończenie.


W sumie wyszło mi siedem podkładek/łapek. Na tyle wystarczyło włóczki.


Wzór łatwo się zapamiętuje i gdybym miała w domu więcej odpowiedniej włóczki, pewnie wyprodukowałabym hurtową ilość serc a tak skończyło się na tylko siedmiu.

Szydełko 3.25 mm, 118 gram niezidentyfikowanej bawełny niewiadomego pochodzenia (zapewne przygarniętej na jakiejś wyprzedaży garażowej.)

3 komentarze:

Urszula97 pisze...

Są cudowne, kolorki super.Stronka Nasstazji bardzo ciekawa.

splocik pisze...

Śliczne podkładki.
Fajna jest zabawa z obrębkiem, kiedyś w ten sposób obrębiałam łapki do garnków.
Pozdrawiam ciepło.

Motylek pisze...

Urszula - mam nadzieję, że link do strony komuś się przyda - może Tobie. Cieszę się, śe łapki się podobają.

Splociku - Miło, że i Tobie się podobają. Takie obrębianie widziałam wielokrotnie, ale nie wiedziałam, że tak łatwo go wykonać.

Motylek