środa, 26 października 2022

C&K 2022: Zadanie Październikowe

W zabawie C&K u Reni już świątecznie – i to do końca roku! W październiku robimy ozdoby świąteczne płaskie. 


Z resztek bawełny czerwonej i zielonej zrobiłam na szydełku takie cukierkowe podkładki pod kubeczki. Kiedyś na jakiejś wyprzedaży przygarnęłam białe bawełniane nici do cerowania, ale kto jeszcze ceruje cokolwiek w dzisiejszych czasach? Mnie jeszcze uczono w szkole, na zajęciach ZPT, ale przyznam, że od lat nie ceruję. Nici leżały i akurat przydały się do wykończenia podkładek, tylko musiałam je wziąć w kilka nitek, żeby dopasować grubość. Zostało mi trochę bawełny czerwonej i zielonej, więc wykombinowałam trzecią podkładkę z tych resztek. 



Wszystkie trzy podkładki przeznaczone są na świąteczne niezobowiązujące podarunki, najprawdopodobniej dla wolontariuszek prowadzących zajęcia z religii. To grono wiernych fanek moich robótek we wszelkiej, nawet najniedoskonalszej postaci, a jak obdarowywać własnoręcznie wykonanymi udziergami to tylko tych, których to ucieszy, i którzy to docenią.


Zadanie październikowe wykonane. W listopadzie – ozdoby trójwymiarowe. Pomysł mam, czas muszę wygospodarować.

4 komentarze:

splocik pisze...

Świetne podkładki, na pewno ucieszą adresatki. :)
Masz rację z obdarowywaniem tych, którzy doceniają rękodzieło.
Pozdrawiam ciepło.

Urszula97 pisze...

Podkładki jak lizaczki,piękne na prezent.Pozdrawiam.

Renata pisze...

Piękne, oryginalne i przydatne podkładki. U mnie zawsze się sprawdzały i w domu i jako prezent też, Na pewno sprawią wiele radości:) Takiego wzoru nie widziałam i jestem nim oczarowana:)
Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

Motylek pisze...

Splocik - Mam nadzieję, że się spodobają!

Urszula - U nas są właśnie takie lizaczkowe cukierki-miętówki. Wyglądają dokładnie jak te podkładki.

Renata - Ten wzór jest dostępny za darmo na stronie Granstudio, w sekcji świątecznej,choć ja go już wcześniej widziałam na jakimś jutubie.

Motylek