środa, 13 kwietnia 2022

C&K 2022: Szaraczek

Kwietniowe zadanie w ramach C&K związane było ze świętami. 

Przyznam, że nie planowałam żadnych robótek związanych tematycznie ze świętami — w związku z wojną na Ukrainie, z tym bezmiarem nieszczęścia i ludzkich tragedii nie jestem w nastroju do świętowania. 

Ale zadanie zadaniem i postanowiłam się z niego wywiązać. Postawiłam na szaraczka — króliczka, który może być i wielkanocnym, choć moim dzieciom przypomniał inne zabawki, jakie im kiedyś zrobiłam, wywołując falę wspomnień, a one, jak woda, płyną i, płyną i w ciekawe miejsca prowadzą. 

W sobotni poranek zabrałam Szaraczka na sesję zdjęciową. Zaczęliśmy w domu, a potem przenieśliśmy się do ogródka. 






Po sesji króliczek został oddany pod opiekę Emilii i zamieszkał w jej pokoju.

Szaraczka, zrobionego na drutach z resztek (wykorzystanych do ostatniego centymetra) zgłaszam do zabawy u Reni.




W tym miesiącu nie będzie relacji z postępów prac nad kocem, ponieważ w związku z testowaniem wzoru dla Reni, koc poszedł chwilowo w odstawkę. 
Jak się uporam z testem, wrócę do koca — mam nadzieję, że już niebawem.

5 komentarzy:

Urszula97 pisze...

Słodziak, a sesje zdjęciowa zrobiłaś mu fantastyczną.Mimo wszystko Radosnych, zdrowych, rodzinnych świąt. Pozdrawiam.

splocik pisze...

Szaraczek udał się znakomicie i okazał się wędrownikiem. :)
W końcu od kogoś to wędrowanie przejął. :)))
Ja dawniej narobiłam ich sporo, ale rozjechały się gdzieś. :)
Pozdrawiam ciepło.

Renata pisze...

Nasze hobby i święta są oznaką równowagi i spokoju, dają wyciszenie i pozwalają choć na chwile zapomnieć o potwornościach na świecie i dlatego postanowiłam dać taki temat. Same ukraińskie kobiety w ten sposób "zabijają" złe myśli i tworzą ( przynajmniej w mojej wsi;)
Śliczny szaraczek Ci wyszedł, a marchewki? gotowe?
Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie.
Ps. ślicznie dziękuje za życzenia:)

violka pisze...

Szary Zajączek jest słodki. I nawet mu marchewkę dorodną znalazłaś.
Ściskam :)

Motylek pisze...

Dziewczyny - bardzo Wam dziękuję za miłe słowa nt. Szaraczka oraz za życzenia świąteczne!
Pozdrawiam serdecznie!
Motylek