czwartek, 16 kwietnia 2020

Geraldine

Dawno, dawno temu, na przełomie października i listopada roku 2019, wzięłam udział w teście wzoru Geraldine Agaty Mackiewicz.


Geraldine to letni top, szalenie kobiecy, inspirowany nurtem Art Deco.
Z tyłu ozdobny ażur.


Z przodu, ścieg pończoszniczy.


Mimo że dziergałam z cieniutkiej nitki bawełnianej na drutach 3 mm, uwinęłam się w 20 dni. Dużo dłużej przyszło mi czekać z pochwaleniem się bo, po pierwsze wzór został opublikowany dopiero miesiąc temu (tutaj KLIK), a po drugie, czekałam na odpowiednią pogodę by zrobić zdjęcia. Te robione w zimowe szarugi są właśnie takie jak pogoda - szare, bure i nijakie.


Dzisiejszy poranek uśmiechnął się do nas bezchmurnym niebem a słonko wyszczerzyło się w dwudziesto-czterostopniowym uśmiechu, więc mimo pozimowej bladości wskoczyłam w krótkie spodenki, wręczyłam córce aparat i kazałam robić zdjęcia. Jak na swoje siedem lat spisała się całkiem nieźle!


Top powstał z 172 gr bawełny Troitsk Yarn троицкая пряжа Sunny (Солнышко) 425 m / 100 gr na drutach 3 mm.

Piękna ta Geraldine, nieprawdaż?

Ogromne podziękowania dla Projektantki za okazane zaufanie i za kolejny cudny wzór!


5 komentarzy:

Urszula97 pisze...

Jest niesamowita.Piękny wzór.

Jula pisze...

Bardzo ładny. I super w nim wyglądasz. Czyli ubiór gotowy na niedzielne eskapady...🌾🌿🌾

hrabina pisze...

Jest absolutnie uroczy; niezwykle kobiecy przez ten ażur. Nie wspominam juz o kolorze....
Fotograf spisał sie świetnie, a i modelka w super formie! ślicznie wyglądasz.

splocik pisze...

Piękny wzór i piękny kolor wiosennego słonecznego nieba. :)
Baaardzo mi się podoba. :)
Pozdrawiam ciepło.

Trikado de Krinjo pisze...

Piękna bluzeczka, piękne wykonanie. bardzo dobrze w niej wyglądasz.