poniedziałek, 23 grudnia 2019

Podkładki pod kubki, świąteczne, ale nie tylko


W piątek moja koleżanka z pracy miała urodziny. Nie jakieś okrągłe, ale i tak chciałam obdarować ją jakimś niezobowiązującym drobiazgiem, i doszłam do wniosku, że podkładka pod kubek będzie w sam raz.



Pierwsze podejście, bawełna, która została po biało-niebieskim kocyku i szydełko, nie usatysfakcjonowała mnie. Sięgnęłam więc po inny wzór, inne kombinacje kolorystyczne aż w końcu spodobała mi się czwarta podkładka. Niebieskiej bawełny wystarczyło na jeszcze jedną taką samą, więc koleżanka dostała dwie podkładki pod kubeczki a do tego mały słoiczek dżemu pomarańczowego.



Podkładki spodobały się koleżance, a dżemu w pracy nie degustowała, więc nie wiem.

Szperając wśród różnych wydrukowanych opisów natknęłam się na zachomikowany w lutym 2016 roku opis wykonania mandali Nort Sea Mandala, darmowy opis Tatsiany "Lilla Björn."

Od lat planowałam zrobić podkładki według tego opisu, i skoro wpadł mi już w ręce, postanowiłam spróbować. Na pierwszy ogień poszła ta sama bawełna co podkładki prezentowane powyżej. Porażka - za gruba i za sztywna. Przypomniałam sobie, że od kilku lat czeka biała i czerwona włóczka kupiona na projekty bożonarodzeniowe. Właśnie z niej zrobiłam świąteczne podkładki.


Mam już pięć. Może i większą podkładkę, taką pod dzbanek sobie zrobię bo włóczki powinno wystarczyć. Ładny będzie komplet i dodatek do bożonarodzeniowego wystroju domu.

Póki co, uciekam do świątecznych wypieków, a że to ostatni wpis przed Bożym Narodzeniem, zostawiam Was ze zdjęciem stroika, który dostałam od koleżanki z pracy - nie tej co miała urodziny, innej. Zrobiła go sama z niewielką pomocą córki studentki, która przyjechała na święta do domu.



5 komentarzy:

Urszula97 pisze...

Sliczności. Podkładki piękne
Wesołych Świąt

splocik pisze...

Super podkładki :)

Życzę cudownych, zdrowych, radosnych i
spokojnych Świąt upływających we ciepłej atmosferze. :)
Dorzucam Ciepłe i Puchate. :)
Pozdrawiam ciepło.

Ataner pisze...

Zdrowych i wesołych Świąt życzy Ataner.

Ulcia pisze...

Święta chylą się ku zachodowi, ja dopiero z pragnieniem życzeń przybywam. Tym bardziej one gorące; życzenia radości i siły, marzeń spełnienia, wiary i optymizmu, nadziei i kolejnych pragnień magicznych, czarownych, tajemnicą wypełnionych, sytych i nieskończonych. By magia świat nieustannie trwała, towarzystwem owiewała do kolejnych świąt… Samego dobrego i zdrowego życzę!

Ataner pisze...

Szczęśliwego NOWEGO ROKU, zdrowia i pomyślności życzy Ataner.