sobota, 14 grudnia 2019

Jeszcze jedna czapka

Dzisiaj pokażę Wam kolejną czapkę, którą zrobiłam z włóczki kupionej na początku listopada (pisałam o tym tutaj.)


Włóczka była bez banderoli, ale wydaje mi się, że ma domieszkę wełny w składzie. Fioletowy kolor stopniowo przechodzi w grafitowy, więc ściągacz zaczyna się w fiolecie, kończy w graficie. Z przodu tego bardzo nie widać, ale z tyłu tak.


Czapkę robiłam według tego samego opisu co wszystkie czapki od jakiegoś czasu, tego: KLIK, na drutach 4 mm. Czapka waży 45 gram.

Ponieważ u góry czapki wypadł ciemny kolor grafitowy, dla kontrastu dodałam różowy pomponik.


Czapka jest szalenie miła w dotyku i wyszła idealna na moją głowę, ale ponieważ czapek własnych posiadam kilka, tę przekazałam na zbiórkę odzieży zimowej prowadzoną do końca grudnia w naszymkościele.

5 komentarzy:

Urszula97 pisze...

Fajna kolorowa. No i na szlachetny cel.

splocik pisze...

I ta czapka też jest fajna, a połączenie na ściągaczu wygląda tak, jakby tak miało być.
Każda praca w słusznym celu jest cenna.
Pozdrawiam ciepło.

hrabina pisze...

Wyszło świetnie. Takie przchodzące kolory tworzą ciekawe wzory. Z tyłu wygląda tak, jakby tak właśnie miało być. A różowa kulka na zubku, to jak wisienka na torcie :)

Dominika Starańska pisze...

Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

Anonimowy pisze...

Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.