niedziela, 17 listopada 2019

14 świeczek

Dzisiaj Krzyś skończył 14 lat.


Nie życzył sobie żadnego przyjęcia ani gości, chciał dzień ten spędzić w spokoju, i stało się jak chciał. Czternaste urodziny zostały jednak godnie uczczone.

Z samego rana, jeszcze w piżamie, mierzenie - 171 cm. (W ciągu roku urósł 11 cm.) Potem, po porannej mszy, wszyscy zebrani w kościele odśpiewali mojemu dziecku Happy Birthday. Krzyś był nieco zawstydzony, ale bardzo zadowolony.

Czas do obiadu spędził grając trochę w koszykówkę a trochę na PS4 i na moim komputerze (Minecraft.) Na obiad pojechaliśmy do jego ulubionej restauracji a po południu zdmuchnął 14 świeczek na torcie, który sam wybrał - Chocolate Orgasm. Potem jeszcze trochę pograł na PS4, spałaszował kolejne kawałki tortu a na koniec rozegraliśmy trzy partyjki w Rummikub. I pewnie gralibyśmy jeszcze  ale zrobiło się po 22-ej i trzeba było iść spać.

Perfect day, jak stwierdził Solenizant.

11 komentarzy:

splocik pisze...

Najlepsze życzenia dla Krzysztofa, niech Mu spełniają się wszystkie marzenia. :)
Oj, jak ten czas leci(!), niedawno małe hultajstwo, a tu już przystojny kawaler i to słusznego wzrostu.
Pozdrawiam ciepło.

Urszula97 pisze...

Jeszcze moje 100 lat dla Krzysia. Wspaniały chłopak
Mój wnusio w tym dniu miał 2 lata.

hrabina pisze...

Wszystkiego najlepszego dla Krzysia!!!! Niech rośnie na dobrego, mądrego chłopaka - tego Tobie życzę.

Motylek pisze...

Splocik, Urszula, Hrabina - dziekuje za zyczenia dla Krzysia!

Motylek

hrabina pisze...

Motylku, pytałąś mnie jak uplotłam okrąg. Tutaj link:
https://www.youtube.com/watch?v=wMVx4Sw06CA

Proste, naprawde. robiłam pierwszy raz

Jula pisze...

Fajny młodzieniec. Nastolatek , że hej ! 😉
Na moich oczach , bo systematycznie zaglądam , z dzidziusia taki nastolatek wyrósł. Dobrze ,że sobie skopiowalas tamten stary blog. Masz pamiątki, zdjęcia i różne sytuację związane z dzieckiem. Czas leci i się zapomina a tu bach . Zagladasz i masz , jak na dłoni. Fajny chłopak , oby w zdrowiu i nadal tak jak do tej pory się uczył i rósł. 😉😂
Sto lat jemu i Tobie , bo wiem ile to ciebie zdrowia kosztuje , chować nastolatka. To teraz pod górkę powoli. . Dobrze , że Krzyś w miarę poza zawirowaniem dorastania , co nieuniknione, jest raczej posłuszny i dociera do niego logika itd... Pozdrawiam !... Buziaki dla Was !.. 😘😍

Motylek pisze...

Jula - dziekuje za zyczenia dla syna!

Hrabina - rzeczywiscie wyglada na proste. Dzieki za linka.

Motylek

forever m@mmy pisze...

Mocno spóźnione i równie serdeczne życzenia radości i spełnienia marzeń!

W pracy czytałam bloga, gdzie mam dużo ograniczeń jeśli chodzi o logowanie się, a potem, jak to mówią, pochłonęło mnie życie :-)
Nie tak dawno myślałam ile lat ma Krzyś. Cudzym dzieciom wiek liczyć nie tak łatwo. Szczególnie z postępującą skleroza. Ha :-) Często wydaje mi się, że rok różnicy, ale nigdy nie wiem w którą stronę. To może w końcu teraz zapamiętam. 9 m-cy, jak jedna ciąża wcześniej. To znaczy high school? I niski głos jakby obca osoba odzywała się nagle z pokoju dziecka.

Z daleka pozdrawiam raz jeszcze.

Motylek pisze...

MArzenko, tak bardzo się cieszę, że się odezwałaś! Myślę o Tobie czasami, ale mnie też na co dzień strasznie pochłania życie i z tych myśli żadne konkretne działanie się nie wykluwa.
Krzyś listopadowy, więc nadal jeszcze w Middle School (gimnazjum) a do High School - od września.
POzdrawiam serdecznie,
Motylek

dinatoja pisze...

Spoznione zyczenia dla solenizanta: zycze mu powodzenia w zyciu i spelnienia marzen :-) ))))
Jak tak czytalam ta Twoja relacje z tego dnia, to byl to naprawde piekny dzien.

Motylek pisze...

Dina - dziękuję za życzenia dla Krzysia. Tak, to był bardzo miły dzień.

Motylek