czwartek, 22 stycznia 2015

Kartka urodzinowa dla Zosi

Dzisiaj moja bratanica kończy dwa lata. Z tej okazji poleciała do niej kartka z życzeniami. Kartkę zrobiła ciotka własnoręcznie:


Mimo że bardzo chciałam zrobić ładną kartkę dla Zosi, jakoś nie miałam na nią pomysłu. W końcu wzięłam kartonik, i nakleiłam na niego czerwone kwadraty z obrazkami, cyferką 2 oraz napis "Zosia ma dwa lata". Trochę ubogo to wyglądało, więc zaczęłam wypełniać pustą przestrzeń kwiatkami i gwiazdkami, i ani się spostrzegłam, jak wyszła całkiem ładna kartka! Jestem z niej zadowolona.

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Zosieńko!


Przy okazji pokażę dwie inne kartki, które zrobiłam dawno, bardzo dawno temu - w maju lub czerwcu ubiegłego roku. Zrobiłam, wsadziłam do pudełka z kartkami dla osób szczególnie mi bliskich i - zapomniałam o nich! Dopiero kiedy w grudniu wypisywałam kartki dla pewnych bliskich mi osób, przypomniałam sobie o tych z biedronkami. Szybciutko zrobiłam zdjęcia, które z kolei musiały swoje odczekać - do dzisiaj. Oto dwie kartki z biedronkami:




1 komentarz:

AsicaN pisze...

Mysle,zeby tez zaczac sobie tworzyc takie cuda ;)