niedziela, 20 listopada 2011

Tak wiele książek, tak mało czasu

Skoro powstała zakładka dla Kris, musiała powstać zakładka dla Connie.
W zasadzie to najpierw wyszyłam tę dla Connie, tym bardziej, że znalazłam tekst idealnie pasujący do niej. Do mnie z resztą też:




Tekst, w języku angielskim, głosi "Tak wiele książek, tak mało czasu."
Szczera prawda.
Zdradzę Wam w tajemnicy, że Connie uwielbia czytać i zawsze ma w zasięgu ręki książkę - stąd też wiedziałam, że taki prezent będzie mile widziany. A teraz wiem, że jest stale użytkowany.

3 komentarze:

Ataner pisze...

To najmilsze dla ofiarodawcy gdy prezent jest uzywany przez obdarowanego. Az sie raduje dusza slyszac o czytajacych mlodocianych:)

kasia.eire pisze...

piękna zakładka.

Motylek pisze...

Ataner - prawda, że to bardzo miłe, kiedy obdarowyny cieszy się z prezentu i go używa. Connie z pewnością się ucieszy, że została zakwalifikowana do grupy małolatów (ma po pięćdziesiątce... ale o tym nie napisałam - mea culpa).

Kasiu - dziękuję

Motylek