sobota, 26 października 2019

Fiolecik

Bawełniany filecik robiłam latem, ale jakoś nie mógł się doczekać sesji zdjęciowej i zaprezentowania na bogu.


Włóczkę Hobby Lobby I Love This Cotton, mięciusieńką i milusieńką, dostałam w marcu na urodziny. Po rozważeniu różnych wzorów, odrzuceniu większości z nich, postawiłam na całkowitą prostotę, i tak powstał fioletowy zwyklak.



Skorzystałam, ponownie, z darmowego wzoru Heidi Kirrmaier Simple Summer Tweed Top Down V-Neck, tyle że z innym dekoltem. Rok temu zrobiłam sobie granatowy sweter według tego samego opisu (KLIK) i jest to jeden z moich naj NAJ najulubieńszych swetrów.


Fioletowy robiłam na drutach 4 mm i zużyłam na niego 465 gr włóczki. Bałam się, że mi zabraknie, więc ostrożnie podeszłam do rozmiaru-mógłby być nieco szerszy i dłuższy, tak o 1-2 cm.


Kolor, wręcz niemożliwy do uchwycenia na zdjęciach, nieco jaśniejszy niż na pierwszym zdjęciu.

Garść informacji:
 

3 komentarze:

splocik pisze...

W prostocie piękno :)
Kolorek śliczny.
Są barwy trudne do fotografowania, ale zauważyłam, że odpowiedni kolor tła pozwala uzyskać dobry efekt.
Pozdrawiam ciepło.

Urszula97 pisze...

Cudo wydziergalas.Niby proste a takie piękne. Mnie się tak nie udaje.Zakupiłam wloczke i będę znów próbować.

hrabina pisze...

Kolor jest przepiękny! Zwyklak, a jednak nie taki zwykły :)