sobota, 15 listopada 2014

Baby Kina

Emilia dostała na urodziny włóczkę - 1 motek ciemniejszej fioletowej (z której zrobiłam to bolerko) oraz 3 motki jasno-fioletowej Sirdar Snuggly Tiny Tots.

Na Ravelry wypatrzyłam sweterek Baby Kina, który szczególnie mi się spodobał - zapewne z racji prostoty, którą bardzo lubię. I Emilia ma kolejny sweterek.


Na razie jest na nią za duży, myślę, że dorośnie do niego przez rok i będzie na następny sezon.


  • Włóczka: Sirdar Snuggly Tiny Tots, o składzie: 90% akryl, 10% poliester, 137m/100 gram
  • Na sweterek w rozmiarze +/- 3 lata zużyłam 3 motki (150 gram = 411 metrów)
  • Druty: 3mm i 3.5mm


2 komentarze:

hrabina pisze...

Zawsze podziwiam Cię za te sweterki, bolerka, kamizelki... wychodzą Ci śliczne, dzieci mają coś wyjątkowego, a Ty satysfakcję.

Na ostatnim zdjęciu Emilia wygląda neisamowicie, taka "słitaśna" :)


Anka

Motylek pisze...

Aniu - takie dziecięce rzeczy zawsze ładnie wychodzą i dobrze się prezentują na maluchach, a do tego robi się je szybko, a swoim urokiem sprawiają mi podczas dziergania wiele przyjemności.

To ostatnie zdjęcoe po prostu MUSIAŁAM załączyć, choć samego swetra niewiele tam widać, ale ta mina...

Motylek