niedziela, 19 grudnia 2021

Dekoracje świąteczne

Dom już udekorowany na święta! 
Wprawdzie w tym roku nie powiesiłam światełek na zewnątrz, ale na tym stracili sąsiedzi, nie my. My podziwiamy ich światełka widoczne przez nasze okna kuchenne. 

To zacznijmy od kuchni. 

W małym oknie, tym nad zlewem, pędzi jeleń nad czubkami choinek. 


W nocy ta sama scenka rodzajowa na tle światełek sąsiadów  wygląda jeszcze ładniej. 


W drugim oknie, tym dużym, zawiesiłam bombki, a w donice z roślinami powsadzałam inne ozdoby świąteczne. 


Spostrzegawcza osoba dostrzeże cebulki tulipanów w szklanym naczyniu. Wsadziłam je do wody trzy tygodnie temu — ciekawa jestem, kiedy zakwitną. 

Kicia lubi sobie usiąść na stole i wyjrzeć przez okno.


Przypuszczam, że uwagę jej przyciągają kolibry przylatujące do poidełka, ale wygląda to tak, jakby wąchała sztuczne poinsecje. Okno wygląda ślicznie wieczorem, podświetlone światełkami. 


Pokoje dzieci też zostały przystrojone, choć nie tak bogato, jak kuchnia. 
Łatwo było przyczepić ozdoby do lustra w pokoju Emilii. 


Krzyśkowi wetknęłam bukiet okolicznościowy do słoika z ołówkami. 


Przy drzwiach do łazienki zawiesiłam wieniec z szyszek posypany brokatem. 


Szyszki są ciemne i dość ciężko zrobić im zdjęcie, ale pozłotka ładnie na nich wygląda. Czerwony ptaszek maskuje gwóźdź, na którym zawieszony jest wieniec. 

Nawet łazienka dostała akcenty świąteczne — na lampie!


W pokoju dziennym króluje choinka, ale tę pokażę Wam następnym razem. Dzisiaj tylko podświetlana girlanda na karniszu i wiecheć przyczepiony do lampki. 


Ozdób jest dużo więcej, ale może wystarczy tych zdjęć na dzisiaj.

4 komentarze:

Urszula97 pisze...

Pieknie, ja dzisiaj dekoruje, narazie choinka jest.Wesolych świąt.

Trikada pisze...

Pięknie to zrobiłaś, a unie nic poza choinką. Dobra w Nowym Roku.

splocik pisze...

Pięknie przystroiłaś dom. :)
Ja w tym roku ozdobiłam skromniej i połowa ozdób poczeka na przyszły rok, na wymianę - będzie inaczej. :)))
Pozdrawiam ciepło.

Motylek pisze...

Urszula - Dziękuję! Wesołych świąt!

Trikada - Dziękuję! Gdyby nie Emilia, u nas też byłaby tylko choinka i wieniec adwentowy. Wszystkiego co dobre w nowym roku!

Splocik - Dziękuję! Ja zapomniałabym co było w poprzednim roku... Wesołych świąt!

Motylek