wtorek, 23 listopada 2021

Kolejny zwyklak

Z włóczki, która odleżała w szafie ponad dekadę, zrobiłam sobie taki zwykły, bardzo prosty sweterek. 

Najpierw chciałam zrobić inny, ale okazało się, że nie za dobrze wyszedł z tej włóczki. Sprułam i zrobiłam taki jak widać na zdjęciach, według sprawdzonego wzoru Simple Summer Top Down V-Neck  Heidi Kirrmaier. Druty 3.75 mm, 310 gram włóczki Baby z Troitsk Yarn (80% akryl, 20% wełna; 135 metrów/50 gram). Mimo sporej zawartości akrylu włóczka trochę podgryza, choć po wypraniu jakby nieco mniej. Sweter robiony w całości na okrągło i bez zszywania.


Niedzielne przedpołudnie było dość chłodne, ale akurat słonko przedarło się na chwilę przez mgłę, więc poprosiłam Emilię, żeby mi zrobiła kila zdjęć. 

Kolor włóczki jest taki jak na zdjęciu - bardzo blady błękitny lub arktyczna biel wpadająca w lodowy odcień niebieskiego.



6 komentarzy:

Trikada pisze...

Bardzo ładny, taki ponadczasowy.

Urszula97 pisze...

Pieknie wyszedl, moj nadal leży i nawet nie wiem czy dalej robić, wydaje mi się że na początku nabrałam zbyt dużo oczek.

Jula pisze...

Ładny swetwrek na zgrabnej modelce. :)
Czy przyjełas juz 3 szczepionke na Covid ?.. Ja druga przyjelam w maju. Jeszcze mam przeciwcial duzo , wiec 3 chce sie zaszczepic albo w grudniu , albo w styczniu.. To bede na rok miala spokoj, no odstukac , w razie zakazenia lzej przechorowac. Pozdrawiam !

splocik pisze...

Zwyklaki zwykle są najbardziej lubiane. :)
Twój ma ładny odcień i pasuje do Ciebie. :)
Pozdrawiam ciepło.

Świat Myśli pisze...

Zwyklaki są fajne. Zwykle do wielu rzeczy pasują i dobrze się noszą.

Motylek pisze...

Trikada, Urszula, Jula, Splocik, Dorota - dziekuje!
Motylek