wtorek, 11 lutego 2020

Komplet podkładek

Wzór North Sea Mandala Tatsiany Kupryianchyk, wydrukowany kilka lat temu, wreszcie doczekał się realizacji.


W połowie grudnia naszło mnie na świąteczne, czerwono-białe podkładki, które zrobiłam posługując się opisem wykonania Mandali z Morza Północnego.
Opis wyposażony jest w zdjęcia, więc nawet jak się za bardzo nie kojarzy terminilogii, można sobie poradzić posługując się zdjęciami.


Z włóczki Vanna's Glamour (185m/50 gr, akryl + nitka metaliczna) zrobiłam siedem podkładek pod kubeczki i jedną większą pod dzbanek.


Małych podkładek jest siedem, bo przy jednej się pomyliłam. Zamiast pruć, zostawiłam na stoliku przy fotelu, w którym dziergam i czytam.

Trochę potrwało zanim zabrałam się za zdjęcia, ale za to na fotki załapała się serwetka świąteczna, którą wyhaftowałam w ósmej klasie.

Komplet waży 50 gr, ale nie wiem ile przypada na każdy z kolorów.


Resztę włóczki wykorzystałam dziergając na drutach, ale co, to pokażę innym razem.

3 komentarze:

Urszula97 pisze...

Słodki komplecik.Mam też kilka rzeczy które robiłam dawno temu.

splocik pisze...

Piękny komplet :)
Chyba w innej kolorystyce podkładki nie byłyby takie energetyczne. :)
Szydełkowych rzeczy dawno nie robiłam, a szydełko służy przy frywolitkowaniu do przeciągania nitek.
Pozdrawiam ciepło.

Ulcia pisze...

Jakież energetyczne one! Super!:)