środa, 6 października 2021

Torby na zakupy

Uszyłam dwie torby na zakupy. 


Wykrój zrobiłam sobie ze starej torby, ale że wydawała mi się trochę mała, to pierwszą torbę zrobiłam nieco szerszą od tej, na której się wzorowałam. Kiedy już była gotowa, to wydała mi się z kolei za szeroka, więc tę drugą zrobiłam już dokładnie według wykroju. 


Materiał na zewnątrz to jeden z tych kupionych na wyprzedaży w starej sali gimnastycznej w szkole Emilii. Jest to materiał na tapicerkę mebli ogrodowych, ten sam, z którego niedawno uszyłam hamak. Dość dobrze się cięło i szyło. 


Na podszewkę użyłam materiałów, które od wielu lat leżały w szafie, pozostałości po innych projektach. Ponieważ został mi skrawek fioletowego materiału, którego nie chciałam wyrzucić, porwałam się na kieszonkę!


Dość ładnie wyszła a szeroka jest akurat na tyle, by zmieścił się do niej telefon.



Postanowiłam też pozbyć się nici, które kupiłam kiedyś na jeden projekt i od tego czasu leżały w przyborniku. Udało się wykończyć nici fioletowe, ale czerwonych jeszcze zostało, i to, mimo że użyłam ich na dwa hamaki (tak, uszyłam też i drugi hamak), torbę na zakupy, i dwa worki na śpiwory. 

Mimo że ściegi wyszły mi nieco koślawe to z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona i mam zamiar uszyć jeszcze kilka podobnych, tylko za jakiś czas. Na razie mam dość szycia.

4 komentarze:

Urszula97 pisze...

Piekne torby, jeszcze z podszewką i kieszonka.Pozdrawiam.

Jula pisze...

Tez mi sie podobaja.Ja tez porwalam sir na szycie. Popoprawualam sobie ubrania.I zaslonki na okna .Ja z kolei tez scieg nieroeny, dkatego kolor bardzozblizony do zaslonek, no i pilamalam chyba z 5 igiel. ;)

Jula pisze...

Komorka mi zmienia wyrazy a pisze bez patrzenia i stad taka " chińszczyzna".
Bede bardziej uwazna..
Przepraszam. ;)
Jestes jak Irena Kwiatkowska w 40- latku, serial TVP. " zadnej pracy sie nie boje". :D))

Motylek pisze...

Urszula - dziękuję! Przydają się nie tylko na zakupy.

Jula - mi telefon też czasami płata takie figle, zwłaszcza jak dyktuję wiadomości a zapomnę zmienić język polski na angielski albo na odwrót.

Motylek