sobota, 29 września 2012

Statystyka czytelnicza 2012 (29-38/2012)

Trzeci kwartał, z coraz większą i wymagającą Kruszynką, stał pod znakiem książki słuchanej raczej niż czytanej. Spacerując porankiem z Emilką, krzątając się po domu kiedy śpi - słucham. Całkiem sporo udało mi się wysłuchać:

  1. Henning Mankell: O krok
  2. Monika Szwaja: Jestem nudziarą
  3. Irena Matuszkiewicz: Agencja złamanych serc
  4. Henning Mankell: Zapora
  5. Carlos Ruiz Zafon: Książę Mgły
A wieczorem, kiedy już oba moje słoneczka zasną, czasem uda mi się trochę poczytać nim sama padnę:

  1. Eliza Orzeszkowa: Marta
  2. Zofia Kossak: Dziedzictwo
  3. Jacek Dehnel: Balzakiana
  4. Jonathan Kellerman: True detectives
  5. Walery Przyborowski: Bitwa pod Raszynem
  6. Keith Donohue: The Stolen Child
  7. Garth Stein: The art of racing in the rain
  8. John Irving: The Cider House Rules
  9. Paweł Jasienica: Polska anarchia
  10. John Updike: Jarmark domu ubogich

2 komentarze:

☞ Agata 📚 Bookstagram pisze...

Marta jest na prawdę bardzo smutna i - nadal aktualna!
Dehnel jest (po Saturnie) moim numerem jeden wśród polskich pisarzy współczesnych.
Regulamin tłoczni win - cudna książka.

Motylek pisze...

Agata - Martę przeczytałam dzięki Tobie - pisałaś w którymś wpisie - i zgadzam się z twoją opinią. Dehnela czytałam dotąd tylko tę jedną książkę a Regulamin Tłoczni win widziałam też film, ale książka bardziej mi się podobała.

Motylek