sobota, 8 czerwca 2019

Irysy i piwonie












4 komentarze:

Jula pisze...

Wow, piękne, efektowne kwiaty i do tego pachnące. Na tym tarasiku w otoczeniu tych kwiatów możesz czuć się jak we własnym raju. 😆
U mnie marniutkie zwisające pelargonie i jakieś inne dekoracyjne pomiędzy ni mi zielone.😉
No ale u Ciebie to cały majstersztyk . Pięknie sobie ten ogródek wyszykowalas.
Pozdrawiam i podziwiam. 😊

Urszula97 pisze...

Jakie piękne, uwielbiam.Pozazdrościłam i tez pokazałam moje kwiaty.

splocik pisze...

Pięknie i kolorowo u Ciebie. :)
Ja też lubię czas wiosny, gdy ogródek bucha kolorami.
W tym roku wszystko szybko zakwita i przekwita - trzeba więc szybko łapać chwile, najlepiej aparatem. :)))
Pozdrawiam ciepło.

hrabina pisze...

Irysy i piwonie obłędne! Ale widzę też róże w tle :)

U na neistety pada, pada i pada... i część kwiatów po prostu gnije w pąkach, a reszta jest pochłaniana przez ślimaki