piątek, 16 sierpnia 2024

Kartka na dziesiątą rocznicę ślubu

Na dziesiątą rocznicę ślubu wysłałam bratu i bratowej własnoręcznie wykonaną kartkę. 


Projekt dość prosty, niemal ascetyczny, 10 serduszek na sznureczkach zebranych razem w pierwszych literach imion Kuby i Oli. Może powinno być OK (Ola i Kuba), ale nie chciałam, żeby wyglądało jak angielskie ok. Może mogłoby być AJ lub JA (Aleksandra i Jakub), ale przecież ja się tak do nich nie zwracam, poza tym AJ za bardzo kojarzy się z ajajaj a JA — wiadomo! 
Przestawiałam sobie te literki i stanęło na KO — mimo że zaraz mi się wyrwało jak kurze ko ko ko..


Rocznica ślubu dopiero pod koniec sierpnia, ale kartka dotarła już na miejsce to mogę ją pokazać.

Kartkę zgłaszam zabawy Rękodzieło i przysłowia albo...2 u Splocika. 


Sierpniowe wytyczne:
1. Przysłowie: Lepiej dzień pomyśleć, niż cały tydzień bezcelowo pracować.
2. Cytat: "Kochaj to, co robisz i rób to, co kochasz. Pasja jest kluczem otwierającym drzwi do radości i dostatku". - David Cuschieri

Kartkę mogłam kupić w sklepie, ale że taka zabawa papierem sprawia mi frajdę, to zaserwowałam sobie godzinkę przyjemności. 

4 komentarze:

Jula pisze...

Zdecydowanie własnoręcznie zrobiona jest jedyna , niepowtarzalna. Będzie śliczna pamiątka..Ja takie trzymam. ♥️

Urszula97 pisze...

Kartka wyszła wspaniale, miła niespodzianka dla rodzinki.Pozdrawiam serdecznie.

splocik pisze...

Śliczna i bardzo symboliczna kartka. :)
Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
Pozdrawiam ciepło.

Barbara H pisze...

Śliczna, niepowtarzalna kartka.