niedziela, 10 grudnia 2023

Koślawa gwiazdka

Z rolek po papierze toaletowym zrobiłam taką oto gwiazdkę: 


Zrobiłam ją wieczorem i natychmiast usiłowałam obfotografować, ale światło było do kitu. Próbowałam na tle zasłon, choinki, pod kolorowe światło. A potem dałam sobie spokój. 


Gwiazdka przycupnęła przy zdjęciu rodzinnym w towarzystwie innych sezonowych dekoracji.

Do wykonania takiej gwiazdki potrzebne są trzy rolki, więc nie wiem, czy uda mi się zrobić jeszcze jedną przed świętami.

Samotną gwiazdkę zgłaszam do zabawy Małe Dekoracje u Splocika.


5 komentarzy:

Adhd EWki pisze...

Fajne wykorzystanie rolek. Robiłam podobne z wnuczką. Super

splocik pisze...

Świetny pomysł na recykling i śliczna gwiazdka. :)
Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu grudnia.
Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
Pozdrawiam ciepło.

Renata pisze...

Czasami te najprostsze rzeczy wyglądają przepięknie- gwiazdka jest bardzo delikatna:) pozdrawiam serdecznie

Antonina pisze...

Prawdziwy recykling, a gwiazda wyszła urocza.

Barbara H pisze...

Ciekawy pomysł na wykorzystanie rolek po papierze toaletowym i recykling. Fajna gwiazdka wyszła.
Udanego roku 2024 r. życzę.